2011'in en iyi albümleri
-
listelenmesi oldukça zor ve vakit alan albümlerdir. zira 2011 çok kötü geçmiştir, özellikle 2010'a göre.
2000'leri kapsayan en iyi albümler listeleri yapmak zaten şahsım adına baya sıkıcı. zira hiç sevmiyorum ve dinleyebildiğim hatta yeri geldiğinde tahammül edebildiğim, bir şeyler ortaya koyabilen çok az grup/sanatçı var. ama not düşmek ve okuyucuların faydalanması adına 2011'in fikrimce en iyileri şu şekildedir;
la dispute- wildlife
giles corey- giles corey
thursday- no devolución
*shels-plains of the purple buffalo
the psychic paramount-ii
snowman-absence
touché amoré-parting the sea between brightness and me
low-c'mon
the men-leave home
fucked up-david comes to life
grails-deep politics
maybeshewill-i was here for a moment, then i was gone
nils petter molvær-baboon moon
russian circles-empros
moving mountains-waves
true widow-`as high as the highest heavens and from the center to the circumference of the earth`
tangled thoughts of leaving-deaden the fields
von hertzen brothers-stars aligned
long distance calling-long distance calling
dark suns-orange
ken mode-venerable
phideaux-snowtorch
höstsonaten-summereve
light bearer-lapsus
explosions in the sky-take care, take care, take care
steven wilson-grace for drowning
mogwai-hardcore will never die, but you will.
enablers-blown realms & stalled explosions
this will destroy you-tunnel blanket
neal morse-testimony two
hands-give me rest
sex church-growing over
white willow-terminal twilight
memories of machines-warm winter
cloudkicker-let yourself be huge
magic pie-the suffering joy
young widows-in and out of youth and lightness
dan berglund's tonbruket-dig it to the end
derek sherinian-oceana
cheer-accident-no ifs, ands or dogs
today is the day-pain is a warning
sleepmakeswaves-...and so we destroyed everything
falloch-where distant spirits remain
blueneck-repetitions
helms alee-weatherhead
farewell poetry-hoping for the invisible to ignite
balance & composure-separation
morkobot-morbo
riding alone for thousands of miles-brick city ghosts
brain f?-sleep rough
birds of passage and leonardo rosado-dear and unfamiliar
gum takes tooth-silent cenotaph
nothing people-smells like metal
mümkün olduğunca açık fikirli hazırlamaya çalıştığım bu liste umarım faydalı olur. farkettikçe yenilerini eklemeye çalışırım ama listenin de genel karakteristiği bu şekildedir. gelecek nesillere 2011'in görünenden biraz daha fazlası olduğunu, az sayıda olsa da evladiyelik albüm barındırdığını göstermiş olduk sanırım.
keyifli dinlemeler.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap