• bu sarkinin en onemli dizesi bir ofkeye mahkum ettik herseyidir.
  • bu şarkıda "hiç mi özlemedin hiç mi hatrım yok, bir ara bir sor allah aşkına" diyor ya, heh işte bu dizede ben kayahanlaştığımı hissediyorum. çok özledim lan! ama arayanı siksinler abi. terkeden ben değilim. peşinde köpek mi olcam beyfendinin.
  • ibrahim tatlıses'in de yorumladığı aynı zamanda albüme adını veren parça.
    *
    asırlardır yalnızım pişmanım alın yazım
    bir öfkeye mahkum ettik herşeyi bir yemin ettim ki dönemem
    hüzün tünellerinde soldum kederlerinde
    cehennemde yansın bu dilim bir yemin ettim ki dönemem

    seni versinler ellere beni vursunlar
    sana sevdanın yolları bana kurşunlar

    kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
    tükendim tükendim tükendim artık
    hiç mi özlemedin hiç mi hakkım yok
    bir ara bir sor allah aşkına
  • tarkan'ın hiçbir özelliği ve vuruculuğu olmayan bir şekilde dümdüz alaturka olarak okuduğu, bir de üstüne canlı konser görüntülerinden böyle bir şarkıda bile dans edip kıvırttığı, karizma yapmaya çalıştığı sahneler kullanılan saçma sapan bir video klibine sahip şarkı.

    zaten bu şarkıyı dünya üzerinde nilüfer'den daha öldürücü, daha mahvedici, daha adamın .mına koyacak şekilde okuyabilecek bir insan evladı henüz gelmedi ve gelmeyecektir. beyhude uğraşlar bunlar :

    https://www.youtube.com/watch?v=pw8pbaki2lc
  • bu kayahan sarkisinin 1990* tarihli nilüfer yorumunda bas gitari onno tunc calmistir.
  • bu şarkıda kayahan beyimiz sevgilisine kızıp "bi daha arayıp sorarsam, barışırsam siksinler" benzeri bir yemin edip sonra köpekler gibi pişman olan birinin hikayesini anlatıyor. eh yeminleri ettiği için arayamayan arkadaşımız "ben ararsam sikecekler, bari sen ara, hiç mi özlemedin, hiç mi hakkım yok" diyerek sitemler etmekte, kendi kendine sürünmektedir. kayahan'dan zerre haz etmesem de güzel ve damar şarkıları olduğunu kabul etmek zorundayım.
  • 1991'de, türk popu denen şeyin eli kulağındayken çıkmış ve zamanına göre yüksek (ama çok yüksek) bir satış yakalamış kayahan albümü. kendi döneminin hit anlayışı içinde epeyce hit olmuş sarı saçlarından sen suçlusun, gözlerinin hapsindeyim, sen mühimsin* gibi parçalar bu albümdedir. bir de istanbul hatırası vardır ki harbi güzeldir.

    tozlu çekmecelerde bulup hayretler içinde severek dinlediğim albümdür ayrıca. en az on yıldır kımıldamadan bugünü beklediğinden midir bilmem, sanki güzelleşmiş.
  • albüm kaydı x2 olarak kaydedilmiş yanlışlıkla sanırım. dinlediğim şu versiyonu albümdekiyse çok yazık içine edilmiş yorumun, ama şu ise mikemmel. tarkan ya sen tanrı'nın şu dünyaya getirdiği bi melek misin aceba? hep hayalini kurdum şu adamla bi yerde karşılaşıcaz karşılıklı kadeh kaldırıcaz bana şarkı söylicek. benim takıldığım yerlere niye gelsin ki. ben kimim ki :(.

    edit: ayrıca şu şarkı sadece tarkan'ın sesiyle daha müthiş olurdu, akustik olsaydı ya da sadece.
  • kayahan'dan daha çok nilüfer'e yakışan şarkı. o kendine öfkeyi, karşısındakine sitemi ve çaresizliği içinizde hissedersiniz, adeta.

    "kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
    tükendim, tükendim, tükendim artık.
    hiç mi özlemedin, hiç mi hakkım yok?
    bir ara, bir sor allah aşkına."
  • tarkan'ın söylediği stüdyo versiyonu resmen düzenleme kurbanı olmuş şarkı. sanki birileri "hadi tarkancığım, çabuk oku da 5 dakikayı geçmesin, bir an evvel bitiversin" demiş gibi paldır küldür gidiyor. oysa tarkan konserlerinde şarkıyı biraz daha ağır söyleyerek mest etmeyi başarmıştı.

    mustafa ceceli denen kişilik mi düzenlemiş acaba şarkıyı? ondan mı bu kadar kötü?

    dedi ve ekledi: birkaç yazar arkadaşımız mesaj atarak uyarmışlar sağ olsunlar: şarkının youtube'a yüklenip yayılan versiyonu, orijinal versiyonunun hızlandırılmış haliymiş. daha sonra soundcloud'dan albümde yer alan halini dinleyip bir kez daha mest olduğumu da sevinçle belirtiyorum **.
hesabın var mı? giriş yap