• ariana grande’nin yıl sonunda yayınlanması beklenen albümünden piyasaya sunulan ilk şarkı.

    konu olarak “geçmişimdeki tüm erkekler benim kendimi bulmam için araçtı sadece. önemli olan benim. sıradakini yollayın lütfen” temasını işlese de, şarkı melodi ve performans olarak vasattan öteye geçememiş.

    gerçi bunun bir önemi yok, zira ariana şarkıyı büyük övgüler toplamak ya da liste başarıları elde etmek için değil, eski sevgilisi pete davidson’a cevap vermek için yayınladı. normalde şarkılar cuma günleri yayınlanır. ariana ise şarkıyı cumartesi gecesi, davidson’ın bir parçası olduğu saturday night live’dan yarım saat önce saldı piyasaya. bunun sonucu olarak şarkı önümüzdeki hafta listelerde yedi günlük değil, altı günlük satış ve streaming’le yer alacak.

    alakasız not: sosyal medyada birçok kişi ariana’ya ne kadar cesur olduğunu söyleyip duruyor. tüm eski sevgililerinin ismini sıralaması övgüyle karşılanıyor. aynısını başka bir şarkıcı yapsaydı -biliyorsunuz siz onu- çoktan defteri dürülmüştü. ne fahişeliği kalmıştı ne kezbanlığı. ariana’nın ne yaparsa yapsın olumlu tepki alma gibi bir özelliği var. mesela geçen gün konser biletleri satışa çıktı ve 800 dolara (evet, 800 dolar) meet & greet içeren vip biletler olduğu görüldü. kimse de çıkıp “bu kız paralı m&g etkinliği yapıyor” demedi. ne şarkıcılar var ki fanlarıyla tamamen ücretsiz m&g yaptıkları halde linç edildiler. bu kızda “her zaman pozitif tepki alma” özelliği varken sırtı yere gelmez.
  • thank u next gibi tekdüze bir şarkı billboard hot 100 listesine 1 numaradan girebiliyorsa bunu başarı olarak değil arkasındaki ekibine , medya gücüne ve ortamın bomboş olmasına bağlıyorum .adele,rihanna , katy perry, lady gaga, taylor swift, ed sharen, drake, beyonce gibi albüm ve single şarkıcıları piyasada olmayınca at koşturdu. taylor swift aynısını yapsa 1 ay manşetlerden düşmez, eski sevgililerini artık rahat bırak diye magazin sitelerine haber olurdu ama ariana yapınca 'ouww ne kadar dürüst' oluyor. allah aşkına bu şarkının neresi iyi? dangerous woman döneminde göremediği 1 numarayı , thank u next ile görebiliyorsa ben merak ediyorum kulislerde dönen olayları.
  • zaten hardcore fanlar ve bir takım eleştirmenler dışında genel kitle tarafından beğenilmeyen, ariana'nın kariyerinin en heyecansız ve en yüzeysel albümü olduğu düşünülen sweetener'ın peşinden, albümün gerçekten de kötü olduğunu kabullenip yeni bir albüm hazırlığına girip, sweetener'dan birkaç ay sonra yeni albüm yayınlamak gibi bir planı olan kadının, telafi anlamı taşıyan yeni albümü de bu şekilde şarkılarla dolu olacaksa sweetener gayet iyi bunun yanında, hiç yeni müziğe girişmesin diyebilirim.

    şarkı vasatın da altında seyreden, korkunç bi şarkı. mariah carey'nin albümüne zorla aldığı, kendisinin bile söylerken nefret ettiği orta seviye şarkılar vardır, bu da tam olarak onlardan biri. complainst çok güzel çiçeği kondurmuş ama ben de açık açık yazacağım. şu şarkı isminde taylor swift bir şarkı yapmış olsaydı, komitelerin alayından ve kendi kitlesi dışındaki herkesten 'sırf şarkının konsepti eski sevgililer' olduğu için korkunç bir linç yiyip, giyotine yatırılacaktı. ama kredisi sonsuz olan ariana yapınca, elbette sorun olmuyor.

    ariana'yı aşırı severim bu arada. hatta 2010'larda sektöre giren en iyi ve tek umut vaad eden isim bence. ama sweetener ile sıçıp, thank u next ile üzerine ağaç dikmeye devam ediyor. benim anlamadığım şey ise, sektörün en ağır toplarından biri olan scooter braun bu gidişata nasıl müdahale edemiyor. hepiniz mi şuuru yitirdiniz be kardeşim !?
  • şarkının billboard hot 100’de birinci olarak dördüncü haftasını bitirmesine hala anlam veremesem de klibi youtube rekorunu kırmış ariana grande şarkısı.

    seneye kadar hatırlanırsa vma’leri toplar diye düşünüyorum. klip inanılmaz eğlenceli zaten. burn book’u yazarkenki tavırlarını bahar candan’a benzetsem de klasik ariana işte kddjdjsjs

    2 broke girls’e bayıldığım için jennifer coolidge’i görünce inanılmaz mutlu oldum özlemiştim.

    ayrıca 13 going 30 bölümünde ağlarkenki saçları ve tipi o kadar harikaydı ki bu saçları kullanmasını deli gibi istedim.
  • gecen radyo'da denk geldim, shazam ile baktim neymis bu sarki ne degilmis diye ariana diye bi gaci soyluyormus.

    lan ben lirikleri dinlerken aha demet akalin amerika'ya acilmis, ingilizce sarki yazmis dedim icimden. dedim turkiye kesmedi heralde. hatta arada ibrahim falan geciyor mu liriklerde diye dikaktlice dinledim. gecmiyor.

    bildigin demet akalin sarkisi lan bu. sicak yaz gecelerini kavuracak, beach partilerde badesularin, mervelerin aleynalarin cilginlar gibi trip atarak eglenmesini saglayacak bir sarki.

    arastirilsin lutfen, demet abla yazmistir bunu. ariana midir ne bokumsa o sirfinti calmis kesin bu sarkiyi.
  • şahane bir kliple taçlandırılmış aşırı kötü ariana grande şarkısı. fakat klip o kadar iyi ki şarkıya asla bir daha bok atmayacağım. geçen sene de havana'yı ilk çıktığında çok beğenmemiştim ama klibi o kadar iyiydi ki şarkıyı her gün dinlemiştim.

    bu klip 88-94 jenerasyonuna mensup chick flick hastası herkesi can evinden vuracak bence. mean girls, 13 going on 30 ve legally blonde gibi aşırı sevdiğim filmlere yapılan o göndermelere hasta olmamak elde değil. ayrıca elizabeth gillies ne kadar güzel bir kadın hastasıyım resmen.
  • pitchfork oluşumunun "daha hafif ve eğlenceli şarkıların ariana grande'nin reddedilemez sesi ile taşındığı" yorumu ile 7.9 puan verdiği albüm.

    bu senenin albümleri olan dirty computer'a (janelle monae) 7.7, black panther'a 7.5 puanlarını layık gören pitchfork bu sweetener vol 2'yi bu albümlerin üstüne koyuyor. ama işin komik tarafı sweetener'dan her anlamda daha üstün olmasına rağmen sweetener'dan daha aşağı sırayı veriyor keza sweetener'a verdikleri puan 8.1'di. hiç eleştiri yazısı yazmayıp 7.9 puanının altına açıklama olarak "biz ariana grande'den rüşvet yedik" yazsalar en azından dürüst davranmışlar derdim. bu puanlamaların bir açıklaması yok. sweetener başlığında reputation ve starboy'u biçtiklerinden bahsettim, aynı şeyleri tekrar edip kafa ütülemenin alemi yok.

    valla çatır çutur hak yemeye, hak etmediği değerlendirmeleri almaya devam ediyor ariana grande. şu an böyle gidebilir ama 3-4 sene sonra kaybolup bitecek. bittiği zaman ancak featuring gezer, daha da ötesi olmaz. şu yazıyı da sırf verilen puana sinirimden yazıyorum bak. bari biraz daha utanabilseydiniz ama sweetener'da verilen puandan anlamamız lazımdı. bir sonraki albümde patlasa da kimse de çıkıp övücü değerlendirme yapamasa bari.
  • ariana grande'nün önümüzdeki hafta billboard hot 100'de bir numara olması beklenen şarkısı. bu kızın dangerous woman zamanında çıkardığı kaliteli şarkılar varken ilk bir numarasını böyle bir diss şarkısıyla alması insanı sıkıyor. şarkıya nasıl bakarsam olmuyor o kadar tekdüze bir şarkı ki. sadece eski sevgililerine yazmış olmasının sansasyonuyla bir numara görmesi üzücü olacak. gerçi şarkı kıtlığı olduğunu girls like you'nun çıkışının üzerinden aylar geçmesine rağmen hala bir numara olmasından anlayabiliriz. aynı zamanda 2018 yılındaki pop şarkı kısıtlılığı da ödüllerde de dört ayak üstüne düşmesini sağlayabilir. şimdi bakınca 'no tears left to cry' bu şarkının yanında şaheser kalıyor. umarım albümdeki şarkılar daha güçlüdür.

    benim bu kıza sempatim vardı aslında. ama bu yıl o kadar hypelandı ki diğer yazarlar gibi beni de soğuttu. yıllardır saçını at kuyruğu yapan bir kızdan vizyon beklenemez bence. o sevimli görünmeye çalışan yüzün arkasında yapmacıklık olduğunu hissediyorum. ama bu vasatlığa rağmen arkasındaki sosyal medya ekibinin sağladığı imkanlar ve arianatorların de ciddi desteği ile olmayan şeyleri güzelmiş gibi gösteriyorlar . hani karşılaştırıyorlar ya mariah carey'in onda biri bile değil bu tavırlarıyla. umarım allah vergisi sesini daha güzel şarkılarla buluşturur da işte şimdi bir numarayı hak etti deriz biz de.
  • ariana grande'nin insanların sweetener denen kötü albüme şükretmesi için çıkardığı şarkı.
  • dünya kadar gönderme dolu bir klibe sahip vasat altı ariana grande şarkısı. bana hitap etmiyor bu tema, tipik amerikan lise filmlerine uzak sayılırım, aksi gibi hepsini ama hepsini işlemiş. her ne kadar zamanlamasının kötü olduğunu düşünsem de (grammy adaylıkları açıklandı, gelecek seneye kadar yüksek ihtimalle gargaraya gelecek) iyi bir iş çıkarmış klip olarak. en azından kumlarda debelendiği veya önüne geleni seviştirdiği rezil kliplerin daha üzerine çıkmış, god is a woman'la beraber iyi klip çekmeye başladı. yıldız olmak için artık ciddi bir önemi var klip performansının, orada ciddi anlamda üzerine koyarak ilerliyor. yeni albümle de dangerous woman'ın üzerine koysa da pharrell'li sweetener rezaleti olmamış gibi davransak.

    ama şunu belirtmem lazım, konserde patlama, 2 yıllık sevgilinin ölümü derken buradan minimum back to black ayarında bir şeyler çıkarması lazımdı, hala lazım. allah vergisi bir sesi var, kız resmen kötü sözler, daha kötü planlamalarla heba ediyor. bir çıkış olur umarım ama successful olacak garabeti dinlediğimden beri ümit etmeyi bıraktım. umarım yanılırım.
hesabın var mı? giriş yap