• ingilizce bir kısaltma.
    açılımı meetings + incentives + conventions + exhibitions. türkçe mealini sorarsanız; turizm sektöründe toplantılar, bayi toplantıları, konvansiyonlar ve sergilerin topluca ele alındığı ve bu süreçleri anlatan bir kavramdır.
  • genellikle gizli servislerin ** insan kaynaklari departmanlarinin, eleman alirken veya taraf degistirenlerle, ikili oynayanlarla isbirligi yaparken dikkat ettigi dort onemli kriteri belirten kisaltma. money, ideology, compromise ve ego kelimelerinin ilk harflerinden olusur. bu dort kriterden herhangi birine asiri egilimi veya takintisi olanlar orgute alinmaz.

money: para, yuzyillarin getirdigi tecrubeyle en guclu ihanet sebebi olarak gorulur. gizli servisler, paraya karsi fazla direnen isbirlikcilere uzun vadede guvenmez, ve para icin ajanligi sectigini veya para karsisinda zayif davranacagini suphelendikleri kisileri kadrolarina almamaya calisir.

ideology: ideoloji, onemli taraf degistirme sebeplerinden biridir. karsi tarafin temsil ettigi ideolojiyle sicak bakanlarin kadrolara alinmasi sakincalidir haliyle.

compromise: uzlasimcilik, kisaca kisinin karakter gucunu, santaj, seks vb. etkilere karsi ne kadar dayanikli oldugunu olcer.

ego: ajanligi bir ego tatmini araci olarak gorenler icin de, orgute baglilik az olur, kisisel tatmin ugruna karsi taraf adina calismalari oldukca muhtemeldir.
  • 'meeting, incentive, congress, events' kelimelerinin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır.

pek bilinmese de türkiye bir turizm ülkesi olması sebebiyle bu sektörde hiç kötü olmayan bir seviyededir.
  • bir shahmen şarkısı.

--- lyrics ---

the weight has been lifted
    ı buried the knife (buried)
    here comes the elephant carried by mice
    here to marry the mic (marriage)
    the one tusk cut dipped in blood
    now dare me to write (dare me)
    watch a murder of crows
    turn into a pack of wolves
    and prowl the streets for the feast they owe
    fat sacks and a stack of gold
    get blown and turn back to crows
    ı hear evil ı see evil, but ı speak needle
    full of medicine for all of these dead people
    sight beyond sight
    carry the eyes of a dead eagle treaded in the twilight
    leather bag of bones browns when the sun is shown
    ten fingers that have touched the globe
    ten toes to the dusty road
    one skull made of bone 'bout to touch the throne

eskimo with an icepick
    chipping icebergs down when ı write shit
    priceless life lives off papyrus
    high into the sky
    catches fire and falls right into your iris
    wipe the ash from your eyelashes
    and follow on the white rabbit
    tonight you might catch it (catch-it)
    been clinging on to madness
    but ı finally built a kingdom from my passion
    so start to divvy up the cash and
    ı pull the next world wonder out the back alley trash can
    a vision ever lasting
    they try to get em' but they couldn't build a prison that would trap him
    but in this land here the shaman's a king
    better follow your dreams or fall deep into the hollow of rings
    ı've gone into tomorrow it seems to suck the sorrow out, ı spit my piece

wake up face up with a heart to get right
    and the world has gone wrong ı'm darker than midnight
    but ı'm brighter than zeus' strikes from rolling these two dice
    tell me the world ends well ı guess we got tonight
    dance on my own grave this ground is now sacred
    the art, well it takes time my hands well they take bread
    the engine in my heart starts to run in on hatred
    no one make it far in this world with the faceless
    raise out the graves that get dated to fallen
    goodbye for them now no ı'm out for my callin'
    staring out my chips 'bout to push them all in
    standing on the cliffs one slip and ı'm falling

ı wrote this one on sunday with no sun rays
    under a grey and blue sky thinking one thing
    be a king by the time that the sun came
    now ı rhyme while it shines like gold plates

here comes the elephant carried by mice
    carried by mice, ca-carried by mice
    here comes the elephant
    here comes the elephant
    here comes the elephant
    --- lyrics ---
  • core wars icin geli$tirilmi$ yenilmez kabul edilen en advanced warrior kodu..
  • birkac milyar dolarlik hacmi olan fakat iki sene icinde adeta yok olan is ortamidir. artik turkiye uluslararasi pek cok sirket icin guvenli ulke degildir ve bu yuzden firmalar personelini turkiyeye gonderemiyor. cunku ulkede teror falan yok allaha sukur ama 2 yildir state of emergency durumundayiz. bu sene ekibi turkiye incentive yapalim, hem medeniyetlerin besigi hem otel altyapisi saglam hem de ucakla ulasim kolay diyen adamlar, simdi turkiye diyince saka yapiyorsun heralde diyorlar. nerdeeeeeeen nereye.... bu imaj nasil duzelecek inanin hic bilmiyorum. bir gun umarim bu yazdiklarima bakip, cok abartmisim lan o zamanlar diyebilirim.
  • nicole kidman ve bruna papandrea'nın yapımcılığını da üstleneceği film. psikolojik gerilim projesi; gordon reece'in aynı adlı romanından uyarlanacak. kidman ve papandrea the undoing'te de birlikte çalışmıştı.

--- spoiler ---

mice, a psychological thriller, follows shelley and her mother as they are pushed to their limits, confronting their moral convictions and the line between right and wrong in the face of bullying, violence, and fear. the novel was published by viking in the u.s. and macmillan in the u.k. in 2011.

--- spoiler ---
  • açılımı "member of institution of civil engineers" olan ingiltere'de inşaat mühendisleri odasına kayıtlılığı belirten ünvan.
  • kurumsal turizm olarak da adlandırılabilecek bir operasyondur ve türkiye fiyat/performans avantajı sayesinde bölgede, hatta dünyada öne çıkan bir ülkedir.

eğer doğru işlenebilirse, önce "kâr" yerine önce "hizmet" denebilirse, bu konuda ülke imajını toparlayabiliriz ve uluslararası birçok önemli markanın çalışanlarını toplantı, kongre, seminer vs. için ülkemize çekebiliriz. böylece, o önemli şirketlerin ceo'ları, çalışanları vs. worth of mouth sayesinde bizi dünyaya "olumlu" bir şekilde tanıtabilir.

yani inşaatta bir dünya markası olamadık ama m.i.c.e. ile bir dünya markası olabiliriz.
hesabın var mı? giriş yap