• benim için bir filmden fazlası olan vasat film. çok sevdiğim, evleneceğim dediğim dünyalar güzeli bi kız arkadaşım vardı vakti zamanında. fikrimin ince gülü tuttuğu takımın takımında bi dönem oynamış geçici bir anadolu topçusuna vuruldu neden sonra. benle ilişkisini sırf bu ucuz seks arayan anadolu topçusunun şöhretine kanıp bitirip onla gezdi bi süre. ne oldu adam anadolunun ücra bi köşesine yollandı bi süre sonra. adamın(adını vermeyecem ama gsliydi 5 maç bile oynamadı) anadoluya yollanmasından bi hafta sonra üniversitemin kapısında gördüm biricik aşkımı. kolay olanı yapıp bu şerefini hiçe sayan şöhret düşkünü kızla günümü gün etmek yerine zor olanı seçip ona siktir çektim. o yüzden sait gibi onun gibi elalemin manitasına sarkmak yerine şerefiyle oynayıp daha meşhur olmadan daha futbolcu olmadan çıktığı kızla evlenen gökhan gönül gibi adamlara ayrı saygı duyarım.
  • filmde kemal sunal profesyonel olarak ilk çıktığı galatasaray beşiktaş maçında yaklaşık 8 dk oynamasına rağmen üç farklı numara ile sağada boy göstermiştir. (oyuna girerken 12, gol vuruşları zamanında 9, teknik direktör ile konuşurken de 17 numara)
    edit: oyuna girerken 12 numarayla girdiğini söylemiştim 12 numaralı futbolcunun yerine girmiştir. doğrusu 9 numara ile giriyor, teknik direktör ile konuşurken de 17 numaralı forma üzerinde.
  • - alo, spor servisi. ben erol iftira.

    gibi bir cümleyle bazı şeylerin hiç değişmeyeceğini hatırlatmıştır akşam akşam.
  • bu filmde antrenör tomson rolünde oynayan mete sezer'i dinçer çekmez seslendirmiştir.
  • kemal sunal filmlerinin bütününe baktığımızda, bu filmin gerçekten çok vasat kaldığı konusunda çoğumuz hem fikir olabiliriz. bir devamlılık hatası keşfettim (insan filme film diye bakmayınca böyle oluyor) .filmin sonunda, duvar ahmet soyunma odasında kaderiyle başbaşa , ümitsiz bir halde oturmaktadır. said * soyunma odasında onu yalnızken görür ve ona moral vermeye çalışır. burada dikkatimizi çeken şu: said soyunma odasına girerken saçları uzun (tüm film boyu olduğu gibi yani)... ne zaman ki osman'a doğru konuşmaya başlıyor, kemal sunal'ın en az 3 4 sene sonraki hali kaşımıza çıkıyor. yani bu sahne bir zaman sonra çıkarılıp başka bir montaj yapılmış. artık burada said birşey söylüyordu da sansüre mi uğradı, ne oldu bu filmin akibeti orası meçhul...
  • filmin bir sahnesinde kemal sunal kendisine " 7'den 70'e beni herkes tanır " diyen ünlü futbolcuya " 70'den sonrakiler tanımaz mı" diye sorar...ne diim...
  • aziz nesin'in yazmış olduğu psikolojik ağırlıklı bir roman, konusu bedenen yetersiz, aciz bir zengin çocuğunun futbolcu olmaya heves etmesidir. ana tema olarak mizahi olmamasına rağmen yer yer çok komik, gerçeküstü denebilecek sahneler vardır. zamanın (50-60'lı yıllar) futbol dünyasını da anlatır ki bu günkünden hiçbir farkı olmadığı anlaşılmaktadır.
  • filmin finalindeki maçtan önce beşiktaş sahaya çıktığında kemal sunal'ın yanında samet aybaba yer almaktadır. bir filmi milyon kez izleyip de dikkat etmemek böyle bir şey olsa gerek. http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/…479_1508114914_n.jpg
  • kemal sunal'in oynadigi bu filmin 17. dakikasinda sait sarioglu ile sevim ferferik'in sinemada izledikleri filmde pink floyd'un shine on you crazy diamond part ii'nin giris kismini duyariz.
  • kemal sunal'ın galatasaray maçında yerine girdiği oyuncunun adı şaban'dır.
    gerçek hayatta fener'li olan kemal sunal bu filmde son maçta fener'i yenerek beşiktaş'i şampiyon yapmıştır.
    fener'den kovulan tomson (kovulduğunda fener liderdir!), son iki hafta beşiktaş'in başına geçer ve şampiyon yapar.
    gs maçında 5 dk., fener maçında 90 dk. oynayan sait 8 golle gol kralı olur!
hesabın var mı? giriş yap