• bir necip fazıl kısakürek şiiri.

    kırılır da bir gün bütün dişliler,
    döner şanlı şanlı çarkımız bizim.
    gökten bir el yaşlı gözleri siler,
    şenlenir evimiz, barkımız bizim.

    yokuşlar kaybolur, çıkarız düze,
    kavuşuruz sonu gelmez gündüze,
    sapan taşlarının yanında füze,
    başka âlemlerle farkımız bizim.

    kurtulur dil, tarih, ahlak ve iman;
    görürler, nasılmış, neymiş kahraman!
    yer ve gök su vermem dediği zaman,
    her tarlayı sular arkımız bizim.

    gideriz, nur yolu izde gideriz,
    taş bağırda, sular dizde, gideriz,
    bir gün akşam olur, biz de gideriz,
    kalır dudaklarda şarkımız bizim…
  • ilişki klişelerinden biri. biraz da demode gibi, kıro gibi, ne bileyim...
  • ali atay ve feyyaz yiğit'in, onur ünlü'nün yönetmenliğinde mini internet dizisi.
  • lale belkıs les feuilles mortes ya da the autumn leaves'i türkçe olarak bu isimde bir şarkıda seslendirmiştir.
  • "...haritada bir şehirdir" *
  • sevgi pitirciklarinin olmazsa olmaz kavramlarindan..eski zamanlarda ve/veya yeni zamanlarin eski kalmis mekanlarinda buna benzer bicimde sevgi pitirciklari kendilerine bir agac secip bizim agacimiz derlerdi/derler..

    genelde duygu yuklu sarkilar bu gruba girerler, mesela kayahanin bizimkisi bir ask hikayesi sarkisinin ilk olarak hangi cift tarafindan parsellendigi bilinmese de en az besyuzbin** ciftin, duydugunda aa bizim sarkimiz dedigi kuvvetle muhtemeldir..

    bizim agacimizcilar da genelde cinar gibi govdesine yazi yazilabilecek, kalp cizilebilecek uzun omurlu agaclari tercih etmislerdir..misal maki bitki ortusunu bizim agacimiz diye benimseyen bir cifte rastlayamazsiniz, cilizdirlar, bodurdurlar cunku..
  • bu akşam istanbul sanayi odası vakfı meslek eğitim kompleksinde prömiyeri gerçekleşen müzikal. uzun zamandır kaliteli müzikal gerçekleşmeyen güzel ve yalnız ülkemde, broadway müzikallerini aratmamıştır. kürşat başar yazmış, mehmet ergen yönetmiştir.
    bu müzikal sayesinde orkestra şefi mehmet emin inal ve tabiri caizse esas oğlan berkay özideş gibi gelecek vaat eden isimleri tanımakla birlikte, 90larımıza damga vurmuş ve uzun zamandır ortalarda görünmeyen yeşim salkım, erhan yazıcıoğlu, ziya kürküt ve buket dereoğlu gibi sanatçılarla tekrar buluşma fırsatımız olmuştur.
    müzikal 40lı yaşlarını yaşayan ünlü bir şarkıcı kadın* ile kendinden onbeş yaş genç bir müzisyenin* gerçek aşkını konu almaktadır.
    tülay özer ve erhan yazıcıoğlu'nun hafif sırıtan performanslarına rağmen hale caneroğluve özellikleberkay özideş'in sesleri ve oyunculukları ve ayrıca orkestranın kalitesi ile seyrine doyulmaz bir eser çıkmıştır.
    70li yılların 45liklerine ve aşklarına ilgi duyan herkesin kaçırmaması gerektiğine inanırım. şunu da belirtmeden geçemiycem buket dereoğlu hala çok güzelsin be.
  • mutlu ol yeter minvalinde bi şarkı.
  • timur selçuk'unkisi cocuklugumdan hatirlayabildigim kadariyla soyleydi:

    bu bizim sarkimiz sevgilim (hah hah ha)
    gel dinle ve beni hatirla (pap pa rara)
    o geçen günleri sen de an
    sevgimizi dinle bu şarkıda

    o ask bir rüya miydi?
    neden bitti allahim neden?
    dinledigim bu sarki
    esen bir rüzgar o günlerden

    ne aci...

    timur selçuk'un çok acayip bi sekilde heceleye heceleye söyledigi bi sarkidir. arkadan da garip geri vokaller gelmektedir. ben de tuhaf bi sempati duyarim bu sarkiya.
hesabın var mı? giriş yap