• cinsel iliski nin sekli ve diger tavsiyeler :

    erkek hatunun üstüne çıka ve uyluklarını kaldıra. tamam ("iyice" anlamında) oynayıp
    memelerini sıka, sonra fercini sıkıp zekerini ovalayıp vakta ki kemal-i nesat ve ikbal geldikte (zevkin
    olgunluğuna ulasıp mutluluğu artınca) zekerini ferci içine idhal eyleye (soka). sonra, meni döke.*

    *bugun ki meali : misyoner en iyi pozisyondur.on sevisme kisminda goguslere yogunlas , anladigim kadari ile oral seksten uzak dur.( belirtilmedigine gore)on sevismeyi kisa tut. icine gir mumkunse bosal .

    amma avrat üste çıksa, meni güç dökülür, safası (zevki) az olur ve zeker içinde meni kalır ve içinde kurur ve
    mesaneyi fasid eder (bozar) ve mesanede emraz (hastalık) hasıl olur.*

    *kadinin ustte oldugu riding pozisyonundan uzak dur diyor.anladigim kadariyla osmanli erkegin pasif oldugu seksten haz almiyor.guclu kuvvetliymis dedelerimiz .yazar kisi(elhâc mustafa rakım efendiymis) birkac yuzbin spermin hududu gecemeyeceginden dem vuruyor.belkide en basarilisi ,en efendi,delikanlisi icerde kalir diye endiseleniyor kimbilir.bobrekleri bile tikanabilecegine kadar vardirdigina gore meseleyi.

    cimanın efdali (en yararlısı), taamı kemaliyle (yemeği tamamen) hazmedip, beden ne pek sıcak ve ne pek
    soğuk olup mutedil (ılımlı) ola ve cimaa kemal-i sehvet ola (iliski isteği (azla ola). bu minval üzere cima
    etmenin faidesi budur ki, bedeni kavi (kuvvetli) olur ve kalbi ferah bulur ve aklı ziyade olur ve sevda ve safra
    vesair ne kadar emraz (hastalık) olur ise, cima etmekle onlardan halâs olur (kurtulur). ve bedeni zikrolunan
    emrazdan (hastalıklardan) bosaltmak niyetiyle suru eyleye (baslaya).*

    *efendi diyor ki aksam yemegine muteakip bir sure gecirin fakat gece ayazina da kalmayin faydasini gorursunuz.

    ve dahi er ve avrat, akib-i cimada (iliskiden sonra) silinmek için bir baska bez kullana. zira iki tarafın bir bez
    kullanması, beynlerinde (aralarında) bozgunluğa sebep olur.*

    *esler pecetelerini ayirsin ,igrenc olabilir diyor.

    ve cima mahallinde sabi (küçük çocuk) ve hayvan bulunmaya. ve kesret-i cima ile iftihar ve ol sırrı saireye
    fas ve izhar eylemeye (iliskinin çokluğuyla övünüp o sırrı baskalarına açıklamaya) ve ehlinin hüsnünü
    gayrilere söylemeye. ve avrat dahi gayrilerinin hüsnünü eri yanında demeye. zira bu makule (bu sekilde)
    sözler fitne iras eder (fitne yaratır). ve kendiyle ehli beyninde (arasında) olan esrarı gayrilere açmaya. eğerçi
    faide me'mul ise (eğer yararı varsa), açmakta beis yoktur.ifrat-ı cima (asırı iliski) zayıf bedeni ve zayıf basarı mucip olur ve emraz-ı saireyi de mucip olur (bedeni ve görme yeteneğini azaltır, diğer hastalıkları da getirir).
    ve hazreti ali -radiyallahu anh- buyurdular ki, "cimada itidal (iliskide ölçülü olma) topuklara ilik ve gözlere
    nur ve bedenlere kuvvettir".

    *bu isler ciddidir.coluk cocuk onunde olmaz .varsa sivavaniz ,kediniz falan dikkatinizi dagitmasin uzak tutun diyor.yuzyillar oncesinden uyariyor. sagda solda bu gece ara vermeden 4-5 kez bosaldim .hanim yorulmasa sabaha kadar .vb. ovunmelerle arkadas arasinda kendinizi abartmayin herkes farkinda bu yalanin hem asiri iliski gorme bozuklugu yaratir,adami eritir..hanim kismina da eslerinizin aletinin buyuklugunden ,azginligindan ,hayvan gibi olmasindan hic yorulmamasindan bahsetmeyin.malum digerlerininde cani ceker durup dururken aklini bozma mahalledeki hanimlarin diyor.

    ve ba'del cima (iliskiden sonra), tebevvül (isemek) lazımdır. bevil yolu kapanmaya ve akib-i cimada (iliskiden
    sonra) er ve avrat sağ yanları üzerine yatalar ve uyuyalar. iste bunların vücuda nefi zahirdir (faydası bellidir)
    ve çocuğun oğlan olmasına sebep bahirdir (açıktır). ve ol hengâmda (o sırada) soğuk su içmeye. ve veledi
    meme emer iken cima etmek velede zararlıdır.*

    *bir sevisme, bir cis gerektirir unutma sakin .isini bitince saga kaykilin, oyle uyuyun beraberce ki, cocuk oglan olsun hem terli terli soguk su icmeyin ( bende bu soz nerden cikmis diye merak ederdim hep)

    bu is, ne zaman olur?,..( en eglendigim bolum)

    -gerek zor ile ve gerek rıza ile hamamda mücamaat edenin (iliskide bulunanın) veledi, ahmak olur.(6.nesilden sonrasi hamam oglani diyene bir ciftlafim olacak )

    -ve ayın evveli ve ortası ve ahirinde (sonunda) cima edenin veledi, mecnun (deli) olur.

    -cumartesi gecesi cima edenin veledi, sârib-i hamr (sarap içici) olur.( biz laiklerin anasi cumartesi annesi)

    -pazar ve çarsamba gecesi cima edenin veledi, hayasız (utanmaz) olur.

    -öğleden evvel ve sonra cima edenin veledi, sası olur.( oglenden once korunun diyor.durex vb)

    -ve ramazan bayramı gecesi cima edenin veledi, anaya ve baba ya âsi olur.

    -ve kurban bayramı gecesi cima edenin veledi altı parmak ve günese karsı ve ayak üzeri (ayakta) cima
    edenin veledi, yerine bevledici (iseyici) olur.(!!!!!)

    -ve baldızı ve kızı hatırında (baldızını ve kızını düsünürken) iken cima edenin veledi kız olur.(butun kiz babalari namussuzmus desene)

    -ve hıyn-i cimada (iliski sırasında) fercine bakanın veledi, ammi (herkese ait, ortamalı) olur.

    ve avan-ı cimada (iliski sırasında) öpenin veledi sağır olur.( hadi lennn)

    -ezan ve kamet arasında cima edenin veledi, mürai (iki yuzlu)olur.

    -saban ayının yarı gecesi cima edenin veledi münafık olur, meğer örtülü olalar (üzerleri örtülü olmazsa).

    -sefere gideceği (yola çıkacağı) gece cima edenin veledi, malını asiliğe sarfedici olur.

    -karnı aç iken cima edenin veledinin cismi hafif (zayıf) ve karnı tok iken cima edenin veledi cismi sakil
    (sisman) olur.

    -ve gece ahirinde (sonunda) cima, gece evvelinden iyidir. zira gece evvelinde mide dolu olur ve ahiri
    (sonrası) bos olur.

    -ve vakt-i inzalde (bosalma sırasında) çirkin suretler (yüzler) tasavvur ve tahayyül (hayal) ederse, veledin
    azası (organları) ayıplı olur....

    -ve kötü kimseleri hatıra getirmek, velede zararlıdır. hub suretler (güzel yüzler) hatıra getire, veled hüsündar
    (güzel yüzlü) olur. ve sulehadan (dine uygun kisilerden) ola deyu (diye) niyet ede. zira hin-i inzalde
    (bosalma sırasında) hatıra ne gelirse, mevlâ veledi öyle halkeder (yaratır).
  • murat bardakçı'nın kitabının adıdır. bu kitaptaki tarihi aktarımlardan yola çıkarak, şunu söylemek mümkündür; "medenileştik de noldu, işte yozlaştık, ahlaksızlık diz boyu, namus elden gitti" tarzı eleştirenlerin aslında bu kamuflaj tarihten bihaber olmalarını göz önüne sermiştir.

    kitaptaki bilgiler; şu an tabu gibi görülen cinsel hadiselerin günah keçisi ilan ettikleri çağdaşlaşma öncesinde çok daha yoğun yaşanıp, hatta oğlancılık ve cariyelik kavramları gibi "kurumsallaşmasına" rağmen, "ideal tarih mühendislerinin" bunların bilinmesini engellemesiyle, ahlak timsali bir geçmiş özlemi sürekli dile getirilmektedir. bu açıdan bakıldığında, bu algının tam aksine günümüzde biseksüelliğin ve eşcinselliğin dünya genelindeki eski medeniyetler kadar yaygın olmaması modernleşmeye bağlanmıştır.
  • kadin orgazm'ina dair 16. yy.osmanli tarifi:
    gözleri süzülür ve er yüzüne bakmaya
    utanır ve alnı terler ve göğsü titrer ve ere berk (sıkı) yapısır.( gunumuzde kim bilir nasildir ?)
  • "zekerin başına şırrak şırrak vurarak varıp gele..!" şeklinde tavsiyelerde bulunan osmanlı'da seks kitapları da mevcuttur. bu kitaplar sayesinde zekerin ne olduğunu öğrendik ve şükrettik ki ismimiz zekeriya değil diye*..
  • sarayda olup bitenler gozonunde bulundurulacaksa, tek kelime ile ozetlenebilecek olgu: grup.
  • (bkz: polygamy) (bkz: çok eşlilik)

    saray başta olmak üzere neredeyse toplumun tamamına yakınında uygulanırdı. islamiyetin buna izin vermesi yaygın olmasının en büyük nedenidir.

    (bkz: homosexuality) (bkz: eşcinsellik)

    saray ve devlet erkanı arasında çok yaygındı. hala hangi padişahların bu tip ilişkiler yaşadığı tartışılır. genel kanı olarak padişahların çoğunun biseksüel olduğu yönündedir. ama eşcinsel olup da varis dünyaya getirmek için haremindeki cariyelerinden mecburen çocuk sahibi olanların da varlığından bahsedilir. normal halk için de iste homoseksüellik dinen büyük günah ve suçtur.

    (bkz: sodomy) (bkz: oğlancılık)

    resmi olarak kabul edilen, sadece saray ve soylu kesimin uyguladığı ilişki türüdür. padişahların tamamına yakını erkek çocuklardan oluşan bir gruba sahipti ve bunlar haremde kadınlarla birlikte yaşardı. törenlere de katılırlardı. sıradan halka ise tamamen yasaktır bu tür cinsellik.

    (bkz: bestiality) (bkz: hayvanla seks)

    osmanlı'da taşradaki halk arasında çok yaygınlaşmış ilişki türü. devlet düzeyinde ve şehirleşmiş halk arasında ise sapıklık olarak görülmekteydi. günümüzde mide bulandırsa da hala cumhuriyetimiz sınırları içinde taşrada ve köylerde uygulanmaktadır.

    günümüz türkiye toplumunda yukarıdaki cinsel yaşam tarzlarının çoğu genel ahlaka aykırı kabul edilmektedir. çünkü türk toplumu sahip olduğu modern ahlak anlayışını tanzimat döneminin ardından batı medeniyetinin ahlak anlayışını örnek alarak geliştirmiş, osmanlıların yoğun olarak yaşadığı cinsellik tarzlarının büyük kısmını sapıklık olarak kabul etmeye başlamıştır. kısaca türk toplumu oğlancılığın ve eşcinselliğin ahlaka aykırı olduğunu batı medeniyetinden öğrenmiş ve benimsemiştir. özellikle victoria dönemi ingilteresinin o dönemde müttefik olduğu geç osmanlı toplumu üzerindeki ahlaki etkisi çok büyüktür ve türk aile yapısı ve medeni kanuna giden yolda çok önemli belirleyici olmuştur.
  • ecdad pompiş yapmazdı. bölünürdü çoğalmak için.
  • "bizim geçmişimizde lgbt+ gibi şeyler var mı?" sorusunun cevabını içeren kitap.
hesabın var mı? giriş yap