• tüm o oynaklığının, şenşakraklığının altında acılı, üzücü bir çocukluğun, gençliğin yattığı insan: anne baba sürekli kavga halindedir. sonradan boşanacaklardır zaten. nükhet'i yatılı okula verirler, haftasonları okulda unuturlar, akrabalarında filan kalır. istenmiyorum, sevilmiyorum hisleriyle intihara teşebbüs eder. son anda komşusu tarafından kurtarılır.
    kendini kurtarmak için şarkı söylemeye başlar. babasının şarkı söylediğini öğrenmesiyle bir gece apar topar bekaret testine yollanır (bakire çıkar, on yedi yaşındadır). o geceden sonra maddi manevi çöker, altı ay felç olur. onun yavaş yavaş mahvolduğunu gören kedisi kendini duvara vurarak intihar eder. bu olay üzerine nükhet kendini toplamaya karar verir. bugünlere dogru yol alir.
    bunların dışında dikran masis'le evlenip sonra bosanmış, sibel can'la sulukule kivaminda bir eglence programi olan "sarisinin adi, esmerin tadi"nı yapmış, yedi kocali hurmuz'de hürmüz rolüyle arz-ı endam etmiş ve de bir erkek çocuk annesi olması dimağımda onunla ilgili yer etmiş ayrıntılardandır.
  • arakman şarkı yapmadığı için popülerleşmemiştir.

    şimdi düşün, radyoda dinliyorsun yabancı bir şeyler. fena da tınlamıyor, ama dil yabancı. hemen 3 ay sonra bir plak çıkıyor, bu şarkı ön yüzde, türkçeleştirilmiş. takıyorsun pikaba, artık şarkıya eşlik edebiliyorsun. saçma bir mutluluk.

    oysa nükhet durunun albümüne bakıyorsun, yabancıdan apartma müzik yok, duygu sözlere, sözler seslere dönüşmüş. kayıpsız. artık beğenip beğenmemek sana kalmış... beğenmiyorsun. aklına, izanına, zevkine sıçayım.
  • turk popunun en underrated sarkicilarindan.
  • azönce trt müzik'te denk geldim. mfö ile ele güne karşıyı söylüyor. o kadar eski ki, mazhar alansonun saçları var yani, düşünün. ama nükhet duru aynı nükhet. tolga garipoğlu, hatta hakan peker bile yaşlandı ama bu kadın hep aynı. inanılmaz.
  • pırlanta kadındır. sesinin güzelliğini çok kanıksamışız bu kadının. pek çok kişi underrated demiş zaten başlıkta ve haklılar. öyle kolaymış gibi söylüyor ki o caaanım şarkıları, bize de öyle (kolaymış gibi) geliyor. o yüzden bu rahatlığımız bence.

    demin şu videoya denk geldim; ceylan ertem'le sevda şarkısı için düet yapmışlar. kadın senelerin sanatçısı, bi egon bi kasılman olsun di mi? yok. oturmuş orada, minnoş minnoş şarkısını söylüyor. hepsini geçtim, o bitişteki çocuk nükhet'i bi görün nütfen!
    ne güzel insansın sen yahu niket duru!

    kişisel olarak tanımam ama çocukluğumdan beri bu kadın bana hep ayaklı "iyilik hissi/iyi olma hali" olarak göründü, yani wellness dediğimiz şeyin karşılığı bu kadındır benim için.*

    kadınlık fışkırır kendisinden ve bunun ne vücutla alakası var ne dudak büzmeyle... o kadar kendi ekseninde bir canlı ki, dışarıya çok güzel bir enerji çıkıyor bunun neticesinde.

    güzel kadın demem, dememiz... bu yüzdendir kanımca.
  • nükhet duru'nun kendi adini verdigi 1994 tarihli albüm. sahibesi extralardan, azgin teke geyiklerinden, botox seanslarindan firsat bulup da bize aksini ispat etmeye calisir mi bilinmez ama büyük ihtimalle bir sarkiciya bir kere nasip olan albümlerden biri. sezen aksu'nun gülümse'si, nilüfer'in yine yeni yeniden'i, zerrin özer'in olay olay'i, sertab erener'in sertab gibi'si misali. temmuz 1993'ten ocak 1994'e kadar olan bir sürede deli gibi bir kadroyla hazirlanan bu albümün künyesi icin:

    yapimci: bir numara
    prodüktör: ali kocatepe
    süpervizör: sezen aksu + ali kocatepe
    stüdyo: ft
    mix: okan dogu + uzay hepari + ender akay + sadun ersönmez + erkan ogur
    gitar: erdem sökmen
    perdesiz bas: levent yüksel
    geri vokal: levent yüksel + sertab erener + sezen aksu + aysun kocatepe + fuat güner + ali kocatepe + süha yildirim + sadun ersönmez + nükhet duru
    klarnet: mustafa süder
    cümbüs: levent yüksel
    kemence: kadir verim
    flüt: levent altindag
    perdesiz gitar: erkan ogur
    bendir: erkan ogur
    chimes: erkan ogur
    tencere: erkan ogur
    su: erkan ogur
    synthesizer: fahir atakoglu
    kontrbas: nezih yesilnil
    zil: cem aksel
    baglama: okyay kösegil
    fotograf: adil gültekin
    grafik: ajans tuncel

    01 yasaksa yasak (söz: bülent cinar / müzik: sezen aksu / düzenleme: uzay hepari)
    02 sürgün (söz + müzik: sehrazat / düzenleme: uzay hepari)
    03 yarimsin (söz + müzik: sehrazat / düzenleme: sadun ersönmez)
    04 uyan artik (söz + müzik: ali kocatepe / düzenleme: sadun ersönmez)
    05 cay (söz: nükhet duru / müzik: sezen aksu / düzenleme: uzay hepari)
    06 geberiyorum (siir: nazim hikmet / müzik: ali kocatepe / düzenleme: sadun ersönmez)
    07 uslandim artik (söz: sezen aksu / müzik: bülent özdemir / düzenleme: sadun ersönmez)
    08 ne yalanlara ne sevdalara (söz: sehrazat / müzik + düzenleme: sadun ersönmez)
    09 kirik kalpler (siir: cahit sitki taranci / müzik: timur selcuk / düzenleme: sadun ersönmez)
    10 adamlarin adami (söz + müzik: sezen aksu / düzenleme: erkan ogur)
  • erkeklerin yüzde 60'i gaydir diye bir açıklama yapmış.. haklı.. yapacak bir şey yok öyleyiz.. gençlik zamanlarımızda oturup sailormoon izlemenin, şeker kız candy ile birlikte hislenmenin böyle getirisi olacağını, sezen aksu şarkılarıyla gözlerimizin dolup, eski sevgiliye "seni çok sevmiştim be orospu" temali mesajlar atacağımızı bilemedik.. son derece ipne bir ortam olan stadlara, başına bir şey gelir diye sevgilimizi götüremedik, götürdüysek de her an başına bir iş gelebilir korkusuyla ne maçı izleyebildik, ne de adam akıllı küfredebildik..

    hayatimizin en güzel vakitlerini bizim gibi erkeklerle, beraber büyüdüğümüz heriflerle internet kafelerde oyun oynayarak, birlikte ahmet kaya şarkıları söyleyip içerek, bir sigarayi orospuya çevirip ortaklaşa içerek geçirdik.. hiç bir sigaranin tadi o ortak içilen sigara gibi olmadı.. tüm ipneliğimizle her zaman bros before hoes diyerek, hiç bir mini etekli için arkadaşı satmayarak geçirdik..

    evlendik, çocuğumuz oldu, nihayet kendi başımıza, babamızın yardımı olmadan ayakta durabilmeyi öğrendik, ve alınan ilk araba porsche carrera degil, büyük bir ailenin sigacak doblo oldu.. kendimizi düşünmektense çocuğumuzu düşünmeyi tercih etmeye başladık, babamızı anladık "siz yiyince ben doyuyorum" demesini..

    tüm bunlar ipnelik işte.. ferzan özpetek'in filmlerindekinden daha samimi daha gerçekçi ipnelikler.. nukhet duru hakli, erkeklerin yüzde 60'i ibine..
  • eskisehir'de ali ismail* için gözleri dolmus, sesi titremis ve ona ithafen ali'yi söylemis kadin. insan. onun yerinde olsam ben de böyle birsey yapardim; sesim oldugunu hissettirdigi ve insanligi için kendisine binlerce kere tesekkürler.
  • ayşegül aldinçle bunu çarpışma testine soksan.. ajda pekkan sağ çıkar. bagajdan
  • zor olanı yapıp yandaş olmamıştır. bunu da çatır çatır röportajında dile getirmiştir. tek cümle ile helal olsun'u sonuna kadar hak etmiştir..

    http://www.radikal.com.tr/…ldiri_bekliyorum-1409778
hesabın var mı? giriş yap