• kendisiyle yapılan bir röportajda:

    ''- müzik çevreleri slap olayının artık sizinle özdeşleştiğini söylüyor ne düşünüyorsunuz?''

    ''- bir de louis johnson ve mark adams'a soralım..''

    cevabını vererek bass gitarın diğer ustalarını işaret etmiştir.
  • kalitesini neşesini enerjisini tanimlamaya gerek yoktur. ancak adamin suratindaki o ''çın çın' dan geliyorum'' veyahut '' edebinle izle, yersin dort telliyi'' bakışı manidar. ifrit oluyorum arkadas ben o bakisa. böyle piskopat zenci adanali tipi var bunda. öyle hipodorm civarinda gezen bol gomlekli abiler gibi.

    ''why do all good bassits have to have funny looking faces?'' demis birisi youtube'da. ne funny'si olm korkuyorum lan!
  • marcus miller istanbul sokaklarından şu görsel kareyi paylaşır. ve altına şu notu ekler;

    "istanbul, türkiye. bu caddede bir süre takıldım, müzik dükkanı sahipleri konuştum, klarnet çaldım. satın aldım. türkiye istanbul ve zildjian zillerinin yapıldığı yer."

    seneler sonra bas magazinin kapak konuğudur.

    açılış parçası “blast”ın ortadoğu tınısına ne ilham verdi ve armonik yönergeniz neydi?

    insanların bu tonaliteyi denediğini duydum, yapımcı timbaland bunu hip-hop'ta, beyonce'nin “baby boy” gibi melodilerinde çok kullanıyor. cazla ona başka bir boyut kazandırabileceğimi düşündüm.

    istanbul turnesindeyken gümüş bir klarnet aldım. ağızlığımı takıp majör gamı çaldığımda ortaya bu tuhaf türkçe skala çıktı. sonra kutusuna geri koydum, uzun süre çalmadım. sonra bir gün 77 caz gitarımı elime aldım. e* telini d*ye aldım,

    2 ölçü içinde; ya d, eb, f#, g, a, bb, c, d; ya da aynı yürüyüş major 7'li c#, ortada güzel bir 3. minör, bb'den c#'ye...

    ve "blast"ı işte böyle yazdım.

    entrynin sonunda şuraya nefis bir performasını bırakayım. şarkının yapılış hikayesini kendi ağzından şöyle anlatıyor. "turne için istanbul'daydım. sokakta yürürken kulağımda istanbul'u duyuyordum. aklıma duyduğum sesler ile newyork'ta doğduğum yerdeki sesleri birleştirmek geldi. bunun sanırım bir bilimsel açıklaması olmalı. istanbul'un ilhamını ve doğduğum toprakların sesini birleştirdim. ortaya blast çıktı."
  • tekrardan avrupa turundadir.
  • miles davis'in bize en buyuk armagani.
  • birlikte kaçmak istediğim insanüstü, cazharikası.
    beni de turne ekibine almalı bence. bir insan bu kadar güler yüzlü, kaprissiz, esprili olabilir mi? bir sanatçı bu kadar her aleti çalabilir, sahnede her sanatçıyı ve enstrumanı koordine edebilir mi? bir erkek bu kadar genç gösterip, bu kadar enerjik olup, bu kadar karizmatik olabilir mi? bir müzisyen sahnesindeki adamlara tek tek sahip çıkıp onları tünele müzik aleti alışverişine götürüp bir de üstüne aldıklarını ödeyip onlara hediye edebilir mi? oluyormuş dostlar, oluyormuş! geçtiğimiz 5 günde istanbul'dan marcus miller geçti ama ben marcus millerdan geçemem herhalde.
  • bana slap nedir öğreten üstat... saygılar...
  • insanı tokat manyağına çeviren bir konser kaydı şöyledir: http://www.youtube.com/watch?v=qfmmnnykzks

    (dünkü link nicoldu bilemiyoruz ama sözlük, aynı kayıt şurda da var: http://www.youtube.com/watch?v=bpr7momkwcy)

    (kırkıncı dakikada abimize bir gaz diyemeyeceğim rüzgar gibi bişiy-bi elektrik bi kontak- geliyor, yok böyle olay!)
  • kendisine neden slap öğreten bir eğitim videosu hazırlamadığı sorulduğunda, "victor wooten'ınkileri ağır çekim izleyin, benimki de öyle bir şey olur işte" diyecek kadar alçakgönüllü bir basçı.
  • 8 temmuz'da "çılgınsal saksafon gösterisini" de yapmış kişidir.
hesabın var mı? giriş yap