• oyuncuların bir bir muhteşem performanslar sergilediği harika bir oyun. usta her zamanki gibi her kelimede zekasının pırıltısını hissettirerek kendisine hayran bırakıyor. oyuna gitmeden önce özgü namal'ın çok iyi olduğunu duymuştum ama bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. rasim öztekinağlatıyor gülmekten, ve aklıma hiç de cem yılmaz gelmedi. o rasim öztekin çünkü. başka bir şey... okan bayülgen de tüm canlılığıyla sahnede boy gösteriyor. hepsi ama hepsi ayakta alkışı hakediyor ve bunu alıyorlar ki en güzel tarafı da bu. oyunun sonunda kitap imzalatmak için beklerken bütün ekip kulisten çıktılar beraber ve aralarındaki iletişim, sıcaklık, neşe sahnedekinden çok daha fazlaydı. işte zaten sahne arkasında da bu duyguyu yakaladıkları için de başarıları daha da parlıyor. [rasim öztekin, okan bayülgen'i "şş hadi madagaskarlıı!!" diye çağırdı] ve herkes gidiyor.. ferhan şensoy tüm sıcaklığıyla, tüm nezaketiyle yanımıza geliyor. kitabımı imzalıyor, gayet sakin, gayet içten sohbet ediyor, kalemimin sapını gülle donattım'ın devamından bahsediyor, kitabın imzasına bir de "kiralık oyun 80. gösteri" yazıyor, ve içimde ona olan sevgi her kitabında, her oyununda, her kelimesinde olduğu gibi yine biraz daha artıyor.. iyi ki var, iyi ki yazıyor, iyi ki oynuyor, ve umarım usta daha çok uzun zaman bizimle olmaya devam eder...
  • maddi gücü yetenlerin kaçırmaması gereken oyun. zira bir öğrenciye göre pahalı olsa da parasını gerçekten çıkaran bir oyun bu. özgü namal da bir oynuyor ki oyun denemez onunki başka bir şey.

    --- spoiler ---
    versene lan topu!
    --- spoiler ---
  • okan bayulgen ın performansının harıka oldugu, rasım oztekın ın gercek bı tıyatro efsanesı oldugunun bır kez daha kanıtı olan guzel oyun. evet konular bıraz ferhan baba nın ogrencılık yıllarından kalmıs olsada ferhan sensoyzekasının tadı almak ısteyenlerın keyf alacagı tıyatro dur, ızlenılmelıdır,, zırve yapılmadır hatta
  • suan icin 7-8-9, 13-14-15-16 mayis tarihlerinde oynanacagi belirtilen yeni sezon ortaoyuncular oyunu.. ferhan sensoy severlerin zaten kacirma luksu yok, onun disinda okan bayulgen ve ozgu namal gibi populer ve basarili insanlarin da ilgi cekecegini dusundugumden kelli herkese ilgi cekici gelebilir.. diger isimler zaten ortaoyuncular kadrosunda yer almaktalar..

    ayrica umarım surekli olarak bos salona oynayan ortaoyuncularin yuzleri de bu, tanıtımı icin ana haber bultenine cikilan oyun sayesinde biraz daha guler ve ferhan sensoyun sinirsiz boyuttaki yaraticiligi acisindan gelecek oyunlar icin kendisini sevklendirir.. zira seyirci sayisinin fazla olusunun onu nasil costurdugunu ve mukemmele goturdugunu kendisini taniyan herkes bilmektedir..
  • üst balkondan gayet güzel 15 ytl'ye seyredebileceğiniz oyun. usta yine ustalığını yaptı, bir kez daha kendini hayran bıraktırmasını bildi. sen yaz, yönet, oyna. tık demeden, durup dinlenmeden. oyunun kimi bölümlerinin epik olduğu doğrudur da kimse ustanın mesaj kaygısından uzak bir sanatçı olduğunu iddia etmiyor ki?

    özgü namal, okan bayülgen, rasim öztekin, hepsi çok iyiydi de, oyuncu olarak da ben en çok usta'yı beğendim. yine kendini oynadı, gamsız, futursuz, pervasız, uykucu bir miskini. daha önce kaç defa bunu yapmıştı bilemiyorum, ama her seferinde aynısını yaptı, her seferinde başka bir tat verdi. bir insana kavuğu da boşuna vermiyorlar herhalde.

    (bkz: çadırkent uyum sitesi)
    (bkz: versene lan topumu)
  • sonunda zaman bulup ve gidip izlediğim oyundur. aslında tiyatro oyunu hep son oyunlar zamanında izlenmeli diye düşünenlerdenim ben. bir oyun 7,8 kez sahnelendikten sonra bazen oyuncular doğaçlama yapabiliyorlar ki asıl güzel olanda bu olsa gerek.

    nefrin tokyay ve rasim öztekin neredeyse kusursuz bir oyun sergiledi, okan bayülgen mimikleri ile aldı götürdü. özgü namal'ın sokak çocuğu tiplemesi güldürdü. ferhan ustanın ses tiyatrosu hakkında verdiği gerçek ve acı bilgilerse üzdü. tiyatronun elinden hiç birşey gelmeyen bir ortağı güzelim salonu otopark yapmak istiyormuş.

    son kez 11 ve 12 mayısta sergilenecek.
    gidip izlenmeli hatta son gününe toplu bir çıkartma bile yapılmalı. zirve adını koyup kenara çekileyim. (bkz: kiralık zirve)
  • agzımda cok hos bir tat bırakan, "bundan sonra tiyatronun ayagıma gelmesini beklemeyecegim, ben gidecegim" dediğim oyun..
    antalya'nın basık nemli havasından olsa gerek (umarım), seyircinin hakkını veremediği oyun.. arkamdaki sıranın oyun boyunca çekirdek çıtladığı oyun.. seyircinin oyunun ortasında gak-guk layan bir bebeğe yuzlerce kez güldüğü, ferhan şensoy'un iğneleyici ve esprili "cep telefonunuzu kapalı tutun, oyunumuzu kaydetmeyin,oyun ortasında pat pat fotoğraf çekmeyin" uyarısına neredeyse kimsenin uymadığı oyun.. butun teknik ve "insansal" faktörlere rağmen, oyuncuların en yuksek performanslarını gösterdiği oyun.. tiyatrocuların seyircilerine ne olursa olsun çok saygılı ve sevgili olduklarını ögrendiğim oyun.. kıyısından köşesinden de olsa sahne tozu yutmaya karar verdiğim, hayatımı ve görüşlerimi çeşitli açılardan değiştiren, aymamı sağlayan oyun...
  • özgü namal'ın beklenenlerin çok çok üstünde performans sergilediği oyun.
  • okan bayülgen'e komedi dalında lions ödülü kazandıran oyun. ses tiyatrosunun yıllardır korunan dokusuna gülümseyip başlıyorsunuz izlemeye. izledikten sonra çok yerde güldüğünüzün farkına varıyorsunuz. nelere güldüğünüz gayet iyi hatırlıyor, daha da önemlisi, neden güldüğünüzü gayet iyi anlıyorsunuz.
    eski bir oyun olmasına rağmen ferhan şensoy oyunun güncelliğini yitirmesine izin vermiyor. bu oyunu izleyenler, yeşil ceketleri daha bir seviyor, kiralık konak'ı (yeniden) okumaya meylediyor, ilkokul önlüğünü özlüyor, hatta rasim öztekin ve okan bayülgen ile perdenin arkasında top oynamak istiyor.
hesabın var mı? giriş yap