• şu sıralar harry potter 6'nın adı olduğu iddia edilen isim*. daha doğru yazmak gerekirse harry potter and the pillars of storgé. jk'den bir doğrulama veya yalanlama bekleniyor yeni sitesinin yeni güncellemesinde, ki bu da dört gün sonra oluyor. bu ismin doğru olduğunu iddia eden kişi, sitedeki açılmayan kapının bir anda açıldığını ve daha evvel sadece bir filler olarak duran latince kitabın yerine başka bir kitap, daha doğrusu defter olduğunu, ve bu deftere de bir kalemin jk'in ağzından birşeyler yazdığını iddia ediyor, iddia etmekle kalmıyor bir de videosunu yapıyor. gerçi ben videoya bir link bişey bulamadım ama olsun. defterin üstünde yazdığı iddia edilen şeyin tam transcription'ı şöyle:

"erm… it is perhaps time for me to reveal
    the title of book 6! i am nearing completion of the
    first draft and have definitely decided upon a
    title. i had numerous possibilities in mind, but
    as i wrote, i realized that only one did the book
    justice.

the more clever potter fans may recognize that
    the title relates directly to both '`order of the
    phoenix' and 'chamber of secrets`.' i will be
    highly amused if one of you can guess exactly
    what's going on!

on a side note, the length of the book is
    growing so fast, i could swear filius has put an
    engorgement charm on it; an editor's nightmare!
    i promised myself not to exceed the length of
    'order of the phoenix,' but every day that passes
    makes that undertaking more difficult.
    incidentally, i have much more work ahead.

alas, the time has come! here is the reward for
    you lot that so diligently figured out all the puzzles
    on the site. if you scroll down to the bottom of
    this page, i will reveal to you the title of book 6!

the title of book 6 is:
    harry potter and the pillar of storgé"

yani kısaca özetlemek gerekirse, rowling her ne kadar daha evvel %99 ootp'den daha kısa olacak dese de altıncı kitap daha uzun olacak, tamamlanması artık fazla zaman almayacak, ve de bu isim ootp'yle ve chamber of secrets'la bir biçimde alakalı. tabi bütün bunlar bir hoax değilse. daha ayrıntılı bilgi, doğru olduğu iddia edilen videodan screencapler ve bunun bir hoax olup olmadığı hakkında argümanlar için:
    http://geocities.com/pillarofstorge/index.html

ayrıca bonus olarak: (bkz: storge)
  • videoyu izlemek için gereken link (ve de mümkünse sağ klik kaydet):
    http://www.mugglenet.com/videos/screen.mpeg

amma ve lakin ben bunun bir hoax olduğuna inanmaktayım. daha evvelki kitaptan pek bir farklı duruyo bu defterimsi...
  • artık kesin olarak yalanlanmış isim. doğrusu için: (bkz: harry potter and the half blood prince)
  • rowling bu isimle baya bir dalga gecip rumors kosesine eklemistir web sitesinde. bir diger rumor olarak da:
    the title of book six is the toenail of icklibõgg gibin bir sey yazmistir.*
  • bir ara ne inanmıştık ama bu isme. hayır yani olsaydı nasıl bir hikâyesi olacaktı ben asıl onu merak ediyorum. düşünsene “sevgi sütunları”, öyküde neye hizmet edecek?
hesabın var mı? giriş yap