the great train robbery
-
her ne kadar kurguya işlevsellik kattığı için literatüre girse de kurgu stilizasyondan yoksun olduğu için zamanlama sorunları ve ritmdeki bozukluk göze çarpar. mizansen duygusu da, porter pek sanatkar bir yönetmen olmadığından, eksiktir. bu ilk dönem filmlerini görelim, sinemanın haydi deyince yapılabilen bir iş olmadığını idrak edelim diye yapılmıştır oysa bu hatalar. potemkin zırhlısı'na burun kıvırmadan önce görelim, nereden nereye diyelim. yine de, tıpkı le voyage dans la lune'daki aya inişte olduğu gibi, soyguncunun kameraya dönüp 6 (yazıyla yirmiüç) el ateş etmesi sinema tarihine geçmiştir.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap