4 entry daha
  • bu filmin ozelligini anlayabilmek icun o donemki sinema anlatimini iyi bilmek gerekmektedir.editing ve acilarda o zaman kadar pek denenmemis bir anltim yontemi bulmustur eisenstein.filmin editing gucu ile zaman ve mekan uzerindeki dagiliminin nasil etkinlestirilebildigini idrak edebilmis, running time ile story time i biribirinden guzelce ayirmistir.
    planlar da ise dagilim gostermis "aktorun tamamini izlemeye para veriyo seyirci" mantiginin ustune cikip yakin planlar, ve acilarla anlatimi zenginlestirmistir.
    simdi oturup izledigimizde merdivenlerden inen bebek arabasi sahnesi disinda keyif vermeyi gerektirebilecek sahane bir ozellige sahip bir film olmadigindan ancak teknik acidan modern sinemanin baslangici olabilecek bir filmdir.
    yurttas kane ise, teknik bir cok yeniliklerin beraberinde hala izlenirken allah dedirten guzel bir senaryo ve anlatim getirmistir ki bu acidan modern sinemada gonullerin sampiyonudur.
102 entry daha
hesabın var mı? giriş yap