5 entry daha
  • beyfendinin pek bir kaygısı yok.
    bunu bir örnekle anlatmak isterim.
    genel anlamda washington şehri filmlerde mavi filtre ile resmedilir. özellikle de gece mavisi bir renkle.
    bunun yanısıra her hangi bir çorak arazinin genel olarak sarı veya kahverengi renklerle resmedilmesi beklenir.
    genel olarak yönetmenlerin seyirciyi şaşırtmamak ve koltuklarında kıpırdanmamalarını sağlamak için (holywood endüstrisi) geçişler yumuşak olmalıdır.
    traffic adlı filminde, yönetmen meksika için kahverengi (sepia), washington
    içinse gece mavisi bir renk kullanmış. peki geçişler. be adam bi dur, sahneler arası geçiş yaparken. maviden kahverengiye, kahverengiden maviye keskin keskin geçişlerle şaşırttı seyirciyi.
    aynı olayları kafka ve out of sight filmlerinde de görmüştüm.
    rahatsızlık veriyor mu? bu göreceli olan bir kavramdır.
63 entry daha
hesabın var mı? giriş yap