• eşşek yüküyle para ödeyerek aldığım göz, kaş ve dudak kalemlerimi çöpe attıran kozmetik markası.1.5 tl tutarındaki kalemlerini ne christian dior'a ne de demiyor'a değişmem.. lütfen ama lütfen genişletsinler yelpazelerini..!!
  • dudak kalemlerini mat ruj niyetine kullanıp çok memnun kaldığım kozmetik markası. fiyatı da 3 tl gibi bir şey, 204, 207 ve 211 favorilerim. kızlar koşun.
  • emily'nin birçok sahnesinde pride and prejudice (2005) filmini hatırladım: otları aşa aşa gelen sevgili, yağmur altı sahneleri, kırlardaki yürüyüşler, kızkardeşlerle yatak konuşmaları, kilisede bakışmalar, baba odasının kapısında heyecanla bekleyiş gibi gibi. aynı dönemin havası olsa da bu film beklendiği üzere emily bronte'nin ilk ve tek romanı wuthering heights'ın ruhundan izler taşıyordu, trajik ve karanlık. ama sadece izler... illa ki emily bronte'nin ruhunu arıyorsak, onun gerçek hayatını konu alan bu film yerine 1992 tarihli wuthering heights bana göre çok daha doğru bir yer olur.
    emily de başarısız değil, yukarıda bahsettiğim dönem havasını, kendi adıma, hiç bıkmadan defalarca seyredebilirim. emma mackey gerçekten çok iyi bir iş çıkarmış. bu aralar el oyunculuğuna takıntılıyım, bu filmde de ellerin başrolde olduğu çok hoş sahneler vardı.
    tüm bunlara rağmen, emily bronte'yi ıskalayan bir yapım olduğunu düşünüyorum.
    bahsettiğim emily'i bir bilenden alıntılıyorum :
    it is this suggestion of power underlying the apparitions of human nature and lifting them up into the presence of greatness that gives its huge stature among other novels.
    there is no “i” in wuthering heights. there are no governesses. there are no employers. there is love, but it is not the love of men and women. emily was inspired by some more general conception. the impulse which urged her to create was not her own suffering or her own injuries. she looked out upon a world cleft into gigantic disorder and felt within her the power to unite it in a book. that gigantic ambition is to be felt throughout the novel — a struggle, half thwarted but of superb conviction, to say something through the mouths of her characters which is not merely “i love” or “i hate”, but “we, the whole human race” and “you, the eternal powers . . . ” the sentence remains unfinished. it is not strange that it should be so; rather it is astonishing that she can make us feel what she had it in her to say at all.
    virginia woolf
  • the x-files'ın 5. sezon 7. bölümünün adı.
  • dudak kalemleri fiyat performans nirvanası diyebilirim, kışın mürdümlerden morlardan kopamayan arkadaşlar 215 numarasını tavsiye ederim, cuk oturur.
  • dudak kalemleri efsanedir. o kadar yumusak ve surumu kolay ki ruj niyetine kullanilir. kalicilik renkten renge degisebiliyor. watsons ve gratislerde bulmak mumkun. mumkun ama kolay degil. goruldugu zaman kapilir. yedeklemek icin fazla fazla alinir. 201, 211 ve 206'ya tapilir.
  • çok ucuz, gayet güzel dudak ve göz kalemleri olan marka. göz kalemleri çok yumuşak, kolay sürülüyor, bir sürü hoş renkleri mevcut fakat maalesef kalıcı değil. fakat dudak kalemleri müthiş. hem renkleri güzel, hem yumuşak hem de çok kalıcı. daha ne olsun sudan ucuz fiyata harika performans. bazen ruj gibi tüm dudağa uyguluyorum.
  • from first to last şarkısı.

smiles and her laughter
    it's the only thing that i've been waiting for a time
    regardless of our distance and our hope...grows greater
    trapped by pretty eyes and letters for all time
    ...the only thing that i've been waiting for

i hope it's something worth the waiting
    'cause it's the only time that i ever feel real
    thunderstorms could never stop me
    'cause there's no one in the world like emily

she's simple yet confusing
    her sparkling eyes make me weak at my words, they tremble
    days seem like years in this month of december
    the winter coldens me for i have yet to sleep
    and never will i give up trying because you're everything to me

i hope it's something worth the waiting
    it's the only time that i ever feel real
    thunderstorms could never stop me
    'cause there's no one in the world like emily
  • eskiden trtde yayinlanmis olan bi cizgi film.

benim adim emilydir

kardesleerim steven ve peg
    bir dee kuucuk kirpiimiz* var
    haydii coocuklar geeliniz
    basliiyor cizgi filmimiz

giris muzigi idi. (the agathodaimon un aziz katkilariyla)
  • corpse bride adlı filmin corpse bride ı. muhteşem bir karakter, ailece severek izliyoruz.
hesabın var mı? giriş yap