• kendisini beğenmeyenler emin olun ki demet akalın'ı değil, ceylan'ın cover'ladığı şarkıların gerçek sahiplerini dinlemeyi tercih ediyorlar. abartılı tarz ve vokallerini "cool" bulabiliyorsanız da geçmiş olsun, yüzünüzü bir yıkayın.
  • solcuyum muhalifim diye geçinen bu cihangir, çıralı kafasının devrimciliği açlıkla sınanana kadar. değirmenin suyu dönerken, barlar doluyken, üniversiteli ergenler konser için kapınızda yatarken iyiydi. biraz parasız kalınca ağlamaya başladınız ''açız aneyyy'' diye. ve çok değil, bu ağlamadan bir gün geçmişken, yıllarca solcu geçinen ama menfaat için iktidarın bir numaralı adamlarından biriyle işbirliği yapan türkücüyü savundunuz. daha bir gün önce haykırdığınız açlığınızın mesulünün kim olduğunu unutarak!
    unutarak aşık mahzuni şerif türküsünü sahnede söylemeden önce ''biliyor musunuz mahsuni'nin evini 3 kere yakmışlar, o da 3 kere yeniden yapmış, ehe ehe ne yiğit adam'' deyip türküyü bet sesle çığırmaya başladığınızı. duymuşsun ancak anlamamışsın ki konuyu! cahil dedik mi kızıyorsunuz. mahsuni'yi mahsuni yapan o duruştu zaten. asla ilkelerinden taviz vermedi. aç kaldı yokluk çekti hapse düştü yasaklandı. yine de doğru bildiğinden sapmadı. bodrum'un gümüşlük'üne çökeceğim diye iktidara yaltaklık etmedi. işini halletmek için iktidarın gücüne başvurmadı. canı kanı pahasına değerlerine ve sevenlerine bağlı kaldı. tek bir leke bırakmadı arkasında. başını eğmedi.
    siz ne yapıyorsunuz! utanmadan bu insanların kanını emerek, onların peşindeki kitleyi kandırıp arkanıza çekerek hayatta kalıyorsunuz. sıkıya geldiğinizde, en ufak bir çıkar söz konusu olduğunda da soluğu karşı tarafta almakta beis görmüyorsunuz. erkan oğur dediğiniz adam ne yüzle mağusa limanı'nı söyleyecek acaba merak ediyorum. ali ismail korkmaz'ın adı geçtiğinde bir yerde, ne hissedecek! sen istediğini yapabilirsin, kayıp değilsin benim için.
    sanatsal olarak da sevip dinlediğim biri olmadın. muhalif görünüyor diye önümüze geleni mideye indirmiyoruz maalesef, iyi kötü bir çitamız var bizim de.
    neden beğenmediğimi de açıklayayım kısaca:
    şarkıları ağzını yayarak sündüre sündüre okuduğun zaman sağlam bir ses aralığın ve kontrolün olmalı. yoksa şarkı bi yana sen bi yana kayar, detone vaziyette yerlerde yuvarlanırsın. hiçbir şarkını sonuna kadar dinleyemedim. öyle bir sündürüyor yuvarlıyorsun ki cover olmasa, bilmesek sözleri ne dediğin bile anlaşılmıyor.
    ayrıca ne kadar marjinallik kasarsan kas, makyajının atından pespaye bir arabesk sırıtıyor ki arabesk benim için çöp anlamına geliyor.

    edit: 128 milyar dolar nerede
    soranlara sormayanlara duyanlara duymayanlara düdüt: iş bu entry'e sebep hadise; ceylananımın kendini, iktidara yanlayıp gümüşlük çökertmesini garantilemek isteyen erkan oğur'a siper etmesi idi. (bkz: erkan oğur'un ibrahim kalın'a aranjörlük yapması)
  • ahmet kaya olayından ötürü serdar ortaç'a laf atmış hatta erilliğinden dem vurmuş, savunduğu kişi de "bıyığımı kesersem entari giyer beyoğlu'nu süpürürüm" diyen ahmet kaya, herhalde bu söz çağdaş bir dünyada kadın erkek eşitliğini savunan modern bir akımın görüşü ya da biz biraz aptalız. yahu ahmet kaya dediğiniz adam "ingiliz erkeklerinin %99u ibnedir" sözünü söyleyecek kültür ve ırkçılıkta nefret dolu bir adam, apo'ya söylediği şarkı ile ne olduğunu açığa çıkarmış biri ve apo da dağda gelincik toplayarak vegan yaşamıyla ünlenmedi. ülkeden gitmek durumunda kalmış, vay anasını ya gittiği yer de paris yahu, sanki nepal'e göçmüş gibi konuşuyorlar. tabii ingilizlerden sonra fransız hakkında ne düşünüyordur onu da bilemem.
  • dönem insanıdır kendisi.

    misal 2000 yılı başları 2010lara kadar rock müzik atılım gerçekleştirdi ülkemizde pat diye bitti sonra.

    o sıralar ceylan rock söylüyordu.

    şimdi bu edebiyat dergileri,(ot, kafa, fil, bavul ki maşallah nereden para gelirse ülkemizde oraya yığılma oluyor hiç bir fırsatı kaçırmıyorlar) damar coverlar, new age hipster elemanlar moda.

    bu dergilerde müslüm gürsesler, neşet ertaşlar, kemal sunallar falan çok moda, ayrıca dergilerin hepsi birbirinin kopyası gibi maşallah.

    aha işte ceylan da şimdi böyle şeyler söylüyor. moda bu, dönem bunu gerektiriyor para orada.

    önümüzdeki günler ne gösterecek ne moda olacak ceylan ertemi nerede göreceğiz çok merak ediyorum.
  • dişi azer bülbül.
    ha bir de atanamayan frida kahlo.
    sonuç olarak; özgün değil, sevimli hiç değil.
  • göte göt dediği için ekşi sözlükte eleştirilen sanatçı.

    başlıkların bir kısmının bakire olmayan kadınlar üzerine olduğu, bir kısmının tayt giyen kadının niyeti ve hatları üzerine olduğu, kalan kısmında yazarların birbirine futbol başlıklarında ana avrat küfür ettiği sözlük elbetteki ekşi sözlük değil, ayıp ceylan!
  • ya arkadaş terbiyesizleşmeyeyim diyorum ama insanı zorla küfre azmettiriyorlar. öyle antipatik bir tip ki yeminle evime misafirliğe gelse o gece eve gitmem. ama sevdicek ısrar edince reddedemeyip geçen gece konserine gitmek zorunda kaldım, anladınız vaziyeti.

    hiç haklı çıkmak istemezdim ama maalesef öyle oldu. hani ... kadar boyu var türlü türlü huyu var dedikleri tip var ya, hah bu işte onun ta kendisi. zaten konser kadıköy dorock diye boktan bir yerde, adam 200 kişilik yere 500 bilet satmış değil konser izleyecek nefes alacak yer yok. neyse kadın sahneye çıkar çıkmaz ilk şarkı arasında ışıkçıya, sonrakinde sesçiye falan bildiğin kezban gibi herkese laf sokmaya başladı. surat düşük bitse de gitsek modunda. arada da solculuk ajitasyonlarına devam ediyor ama. zafer işaretleri, berkin ler, deniz ler gırla gidiyor. gerçi hep aynı cümleler youtube dan bakın hepsini aynı şekilde duyabilirsiniz. ben tabii içimden ulan senin neyine solculuk be diye düşünüp gerim gerim geriliyorum bir yandan. para kazanıp millete trip atabilmek mi bahsettiğin zafer. ne zaman sanatçı oldun da bir temsiliyetin oldu ki senin. bildik şarkıları, türküleri ağzını yaya yaya söyleyince sanatçı mı olunuyor anlamadım.

    ve sıvama kısmı; mekandan çıkarken bizim hatun kendisini görüp bir resim çektirmek istedi. önümüzü kesen ve asistanı olduğunu söyleyen ukala tombul bir bayan, mümkün değil akrabalarıyla bile görüşmüyor diye bizi salladı. ukala asistandan böyle tombik diye bahsediyorum, çünkü kendisi tüm ısrarlarıma rağmen ismini söylemek istemedi.

    kendisini nerelerde görüyor tam bilemiyorum ama buraları okuyorsa ceylan hanıma iki çift lafım var. o konserlerinde zafer işareti yapıp ismiyle prim yapmaya çalıştığın neşet baba var ya, resim çektirmek istediğimde cevap vermeden önce saçlarını düzeltmeye başlamıştı. kendini ona göre bir yere konumlandır da sonra hayal kırıklığın büyük olmasın. üretmezsen neşet babanın sırtından anca gerçek karakterin gün yüzüne çıkıncaya kadar prim yapabilirsin.
  • kanimca kendisi hakkindaki en iyi yorum su videoda yapilmistir.
    "omer lutfi olga 1 year ago
    ceylan ertem tamam değişiksin valla değişiksin allahımızı siktin yeter artık en değişik sensin ya"
  • başıma bir iş gelmeyecekse sesini de müziğini de kendisini de sevmiyorum. hatta sırf bir kaç teenager bohem, marjinal görünmek için seviyor diye dünyanın en güzel bestesini de yapsa sevmemeye devam edeceğim.
  • tam bir düğün salonu şarkıcısı. şu ekip ve ekipman nedir allah aşkına. yıl 2017 sevgili ceylan ertem. sözlüğe bok atacağına, önce kendi sahneni kaliteli hale getir. sorsan hepsi siyasetteki pespayelikten bahseder ancak o sikko elektrik piyano, dünyanın en korkunç elektro akustik sound'u ve ultra samimiyetsiz kendini kaptırmaları hakkında iki satır yazılınca özgür ve anonim fikir ortamını boklar. ulan elinden gelse tayyip'ten önce sen kaparsın sözlüğü... hakkında olumsuz fikir beyan edenleri de kürek cezasına falan gönderirsin. o yüzden bırak bu ayakları tatlım, önüne deve gibi vokal prosesörü alacak kadar kafan çalışıyorsa çuvaldızı buralara itelemeden evvel iğneyi kendine batırdığını görmek bizim de hakkımız.

    not: vocal 300 dip gürültüsü yapar, üstelik aşırı dijital... sana tc helicon voicelive 3 yakışır. hadi bakalım şimdi zuhal müzik'e...
hesabın var mı? giriş yap