böyle olur mu
-
aylin aslım - sabahat akkiraz düeti ile tekrardan başka alemlere götüren eserdir. youtube'de bulamadım ama spotify'de arz-ı endam etmektedir kendileri.
-
aylin aslım çok naif bir yorum katmış, çok beğendim. naif de bir klip çekmişler
-
fatih akın'ın istanbul hatırası filminde bir sokak müzisyeni tarafından (bkz: nur ceylan) icra edilen türkü. (bkz: öneri)
-
neşet ertaş'a ait güzel bir orta anadolu türküsü.
-
"attın gurbet ellere
düştüm böyle hallere
bıraktın yad ellere
böyle olur mu?
dereler çağlar oldu
gözlerim ağlar oldu
gelmedin yıllar oldu
böyle olur mu?
kalbimi yaktın güzel
gurbete attın güzel
ele bıraktın güzel
böyle olur mu?
dereler çağlar oldu
gözlerim ağlar oldu
gelmedin yıllar oldu
böyle olur mu?"
diye havalandırmış ustam, gurban olduğum, neşet ertaş'ım. -
turkunun sahibi neset ertas olmasina ragmen neset ertas gibi soyleyen azdir. boyle olur mu kisminda ufak bir makam geckisi vardir, ancak notaya alanlar dahil kimse buna dikkat etmez. ancak tufan altas gibi cocukluktan itibaren neset ertas dinleyerek buyuyen arkadaslar oyle soyler, onlari da bilen dinleyen azdir.
buyrun dinleyin, su orjinali neset ertas, su da sabahat hanimin kayidi sabahat akkiraz. -
istanbul hatırası filminde şöyle geçer kendisi: http://www.facebook.com/…97157962386&subj=844218233
-
(bkz: yaşlandıkça daha güzel gelen şarkılar)
herhalde bir sitem en naif böyle dillendirilebilir.
hani -varsa öyle bir yer- cennette kendisine komşu olmak gibi bile değil hayalim. şu türküyü insanlığa hediye ederken çaldığı bağlaması olsam birkaç dakikalığına neşet ertaş'in, misyonumu tamamlamış sayarım kendimi, huzur içinde yok olurum.
ayrıca her türlü cover ve seslendirme şekline uyuzum konu bu türkü ise. faşistim, nobranım. şımarık sesli akustikçi kız furyası dahilinde neşet ertaş cover'lamışsın. tüm nezaketimle sadece soruyorum: böyle olur mu? -
tanrıya "neden?" diye sorup, cevap alamayınca sevgiliye dönüp söylenendir, "böyle olur mu?" sitemli bir reddediş gibi görünse de, kabullenmenin başlangıcıdır.
çünkü içten içe bilinir ki, öyle olur...
bu naifliği, bu isyanı, bu kabullenmeyi, bu reddetmeyi, söylerken en dengeli hissettiren neşet ertaş'tır bana göre.
neşet ertaş yorumu
crossing the bridge'den sevdiğim bir yorum.
şarkının esas sahibi olan delirik şarkıların sahibi adnan varveren yorumu -
güzide bir neşet ertaş eseri
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap