ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap
sol şerit doluyken arkadan selektör yapan sürücü
-
sol şeritte ön tarafınız sıralı araçlarla dolu iken hemen arkadan dibinize kadar yanaşıp selektör yapan tiptir.
bu andavallara, ön tarafın dolu olduğunu görmediğini düşünerek bir defa şans veririm. aracımı, öndeki araçları görebileceği kadar hafif sağa veya sola oynatırım. kimisi selektör yapmayı keser. işte bu başlığın esas konusu bir grup var ki, selektör yapmaya devam eder.
hemen ilk fırsatta aracımı sakince orta şeride çekerim. bu andaval yerimi doldurur. işte en zevkli an gelmiştir. sol şeride geçip arkasındaki yerimi alırım. veririm gözüne coşkuyu, veririm gözüne feryadı..
be amın oğlu, be yavşak; ben senin önümdeki araçları görmemiş olma ihtimalini bile düşünüyorum. sen ne istiyorsun lan? aracımın süper güç düğmesine basmamı falan mı?
edit: yıllardır sözlük okurum. gördüğüm en başarılı entry nick uyumu ; #142795314
temizliğe gelen kadına öğlen yemeği verilir mi
-
sadece temizliğe değil; 10-15 dk.'lık işler dışında eve uzun soluklu iş yapmak için gelen herkese (usta, servis vs.) yemek saatlerine denk gelen işlerde yemek verilir. kimse sultan sofrası kurun demiyor, ama bir dürüm ısmarlamak da çok zor bir şey değil bence.
kim talimat verdi o hashtag'i kaldırdınız
-
değerli adalet bakanımız bekir bozdağ'ın ülkede sorun kalmamış gibi, sorduğu soru!!
haberin detayı şöyle:
adalet bakanı bekir bozdağ, "twitter yetkililerine soruyorum; kim talimat verdi, 'we love erdoğan' 'hashtag'ını kaldırdınız? özgürlük ilkeleri içerisinde 'we love erdoğan' mesajını kullanmak, yaymak twitter ilkelerine aykırı mı, aykırıysa hangi ilkesine aykırı? insanların birine dair sevgisini ifade etmesi nasıl 'twitter'ı rahatsız ediyor? bu da sayın cumhurbaşkanımıza karşı yürütülen kürsel operasyonunun bir yansımasıdır." dedi.
memlekete bak amk, adalet bakanı ne ile uğraşıyor. tam panayır.
yıllar geçse de akıldan çıkmayan ders terimleri
erler film'in arşivini youtube'a yüklemesi
-
daha önce arzu film gerçekleştirmişti.
(bkz: arzu film'in arşivini youtube'a yüklemesi)
şimdi ise erler film 60 yıllık arşivini youtube'a sırayla yükleyecekmiş.
erler filmin yapımcısı türker inanoğlu, ''“arşivler hep ölümden sonra açılır. ben arşivimi ölmeden önce açmak istedim. amacım tamamen, ölmeden önce dünya gözüyle seyircilerin arşivimizi gördüğünü, mutlu olduğunu görmek ve hissetmek.” demiş.
bu da youtube'a koydukları video.
ilk film olarak da gülşen bubikoğlu ve müjdat gezen‘in oyuncuları arasında yer aldığı 1981 yapımı gırgıriye eklenmiş. filmin linki için
yeşilçam'ı 720p kalitesinde izlemek herhalde çok güzel bir duygu olacak bizim için.
erler filmin youtuba koymasını beklediğimiz diziler, filmler, programlar;
siyah beyaz filmler
renkli filmler
diziler
diğer haber programları, komedi programları, magazin programları, müzik eğlence programları
asla aşık olunası bir insan olamayacağını anlamak
-
başlığı görünce beynimin gündemine bomba gibi düşen olay. şu an canlı yayın araçları dönüyor kafamın içinde, sıcak gelişme şeklinde son dakika altyazısı geçiyor gözümün önünden. sirenler çalıyor ciğerimde. havar komşular havar.
gürcan bilgiç
cem karaca'nın 70'lerde giydiği pantolon
-
açmayın tamirci çırağının takımları
dyson süpürge alınmadığı için nişan atan kız
-
seni anan kadir gecesi doğurmuş
pokemon go
-
babamı da kaybettiğimiz oyun. koskoca beyin cerrahı adam. arabaya biniyoruz "pokestop varsa söyle sağa çekicem" diyo. geçen gün yazlığa gittiler, gece on bir gibi "napıyosunuz?" diye aradım "iyi altı kişi çıktık sahilde pokemon topluyoruz" diyo. bak altı kişi. yaş ortalaması 50 falan bu arada. sözde biz oynuyoruz diye ne olduğunu anlamak için indirdi benim levelı falan geçmiş şu an. dışarı bi çıkıyo bi daha görebilene aşkolsun. akşam yiyecek bi şeyler almaya diye çıktı bir saatten fazla bekledik. pokemon iyi pokemon güzel de evde çocuklar aç.
dramatik yapı
-
klasik sinemanın olmazsa olmazıdır. dramatik yapıya göre hikaye giriş, gelişme ve sonuçtan oluşmak zorundadır. dramatik yapıyı oluşturmak için hikayede özdeşleşme, çatışma, yeniden tanıma ve final bölümleri olmalıdır. özdeşleşmede seyirci ana karakteri tanımalı ve yaşayış biçimine dahil olmalıdır, çatışamada kaza, ölümcül hastalık, hırsızlık, cinayet gibi hikayenin durağan gidişini aksatacak bir olay gerçekleşmelidir, yeniden tanımada seyircinin hırsız, katil olduğunu ya da öleceğini sandığı karakter masum olmalı ya da iyileşmelidir, final bölümünde ise mutlaka vurucu bir olay olmalıdır, ağlatmalı, düşündürmeli ya da güldürmelidir. herşeyden önemlisi hikayenin mutlaka katharsisi olmalıdır.
buzdolabında internet olması
-
cep telefonu da entegre edilmediği için eksik kalmış buzdolabıdır.
- abi dün aradım buzdolabından sana ulaşamadım
- banyodaydım
- abi klozet numaranıda aradım, o da sürekli meşguldü.