• yıllar önce kendime zorla unutturduğum ancak bir gece ansızın karşıma çıkan, toplamda üç asleep, beş haberin yok ölüyorum, dokuz love song, oniki belalım gücünde ve tadında olan şarkı. allah dinletmesin.
  • apart

he waits for her to understand
    but she won't understand at all
    she waits all night for him to call
    but he won't call anymore
    he waits to hear her say
    "forgive"
    but she justs drops her pearl-black eyes
    and prays to hear him say
    "i love you"
    but he tells no more lies

he waits for her to sympathize
    but she won't sympathize at all
    she waits all night to feel his kiss
    but always wakes alone
    he waits to hear her say
    "forget"
    but she just hangs her head in pain
    "no more
    i'll never leave again"

how did we get this far apart?
    we used to be so close together
    i thought this love would last for ever

he waits for her to understand
    but she won't understand at all
    she waits all night for him to call
    but he won't call
    he waits to hear her say
    "forgive"
    but she just drops her pearl black eyes
    "i love you"
    but he tells no more lies

we used to be so close together
    i thought this love would last for ever
  • adamın amını sikmeden bırakmayan bir şarkı.
  • diğer yan etkileri arasında; aşırı içki tüketimi; aşırı sigara tüketimi; malum kişiyle abuk subuk telefon konuşmaları; gecenin bi yarısı dışarı fırlıyıp 'yok abi ben ona gidiyom' tripleri de vardır.
  • sadece ismini görmemin bile bünyemde bir sızlamaya yol açtığı, hafızamdan bir an önce silmek istediğim şarkı.
  • kimi insan böyledir işte, bunalıma falan gerek yok, normal yaşantı
    sürerken apart'a bir rastlarsın bir yerde, en azından o gün yakanı bırakmaz, bazı insan tipleri için kaçması güç bir sendrom gibidir, bir ara verirsin dalarsın dalarsın çıkamama riski de var ama bu insan tipi bu riski gizliden gizliye sever de zaten...
  • şanssız bi kadının ilişkideki rolünü çok güzel anlatan şarkı. iç acısı. pis. fazlasıyla gerçekçi.
  • dinlenince bula$ıcı olan dark hastalini bula$tiran bir cins the cure $arkisi. her hangi bir tedavisi bulunamami$tir. dinlenmesi pek tavsiye edilmez.
  • doğru şartlar altında dinlendiği zaman bilek kestirecek (bkz: cure) şarkısı.
  • bi ilişkinin bitiş hikayesini en iyi anlatan şarkılardan biri. en iyisi de olabilir bilemiyorum.
    hatta dark side'a geçmeden önce dinlenebilecek son şarkı. ondan sonrası iyilik güzellik zaten. biraz da huni. kafaya geçiriyosun, öyle dinliyosun. evet.
hesabın var mı? giriş yap