• adi haluk bilginer'le ask dedikodularina karismis. zuhal olcay - askin nur yengi - zerrin tekindor. ulan benim uc pantolonum bile birbirine bu kadar benzemiyorken adam ask hayatinda tarzini belirlemis.
  • yer aldığı son üç televizyon dizisinde üç farklı genç kızı kıvanç tatlıtuğ'dan koruma görevini üstlenmiş oyuncu.
  • gülten hanım, matmazel ile karşılaşsa, "bu ne sümsük kadın" der. işte öyle yüce bir oyuncudur kendisi.
  • kanal d'de, 2012 yazında gündüzleri sarıyer'deki denize nazır bir konakta matmazel, geceleri varoş bir semtte hafif çatlak bir mahalle kuaförü olarak gördüğümüz kadındır.
  • aşk-ı memnu'daki rolünde matmazelin ağzından laf törenle çıkarken kuzey güney dizisindeki rolünde bu kadın susmuyor. birbirine zıt karakteri canlandırmak çok zor olmalı. zerrin tekindor bunun üstesinden geldi. nasıl da güzel mimiklerini kullanıyor. tiyatrocu olmak böyle bir şey. işte bu yüzden tiyatro geçmişi olan insanların oynadığı diziler çok başarılı oluyor, reyting rekorları kırıyor.
  • "iz bırakmak istemiyorum. ne olacak, kime iz bırakacağım canım? oğlumun ileride bir çocuğu olursa beni bilecek mi bilmeyecek mi umurumda değil, anlatıldığı kadar aklında olsun yeter. insanların tarihle, geçmişle ilgili bir şeyler sırtlanmasını yanlış buluyorum. ben de oğlumu sırtında “oğlum, bu paşa dedenden kaldı, kıymetini bil” yükleriyle hayata salmak, noel baba gibi hurcuyla dolaştırmak istemiyorum. hayat senden ibaret olsun, o dönemde doğru düzgün, faydalı, kayda değer bir hayat yaşıyorsan ne güzel."

    (bkz: milliyet gazetesi)
  • türkiye'de hakkettiği yeri hiçbir zaman bulamayacak, etrafına ışıklar saçan insan güzeli.
  • kuzey güney dizinde çok komik bir karakter bence. o konuştuğunda hep gülüyorum. güzel oyuncu valla. güzel yani, böyle fiziken de.
  • aşk-ı memnu'nun deniz hanımından cemrenin annesi kuaför gülten'e olan geçişiyle bir kez daha oyunculuk dersi vermiş hem güzel hem yetenekli hem ..hemlerin kadını.
  • possible selves diye bir konu var sosyal psikolojide, olasi benlikler, gelecekte ne olabilecegimize/olmak istedigimize dair benlik modellerimiz bunlar. benlik konusuna daha derinlemesine bakarsak da, ne kadar cesitli benligimiz varsa adaptasyon yetenigimiz o kadar yuksektir. tek ya da agirlikli olarak en onemli benligin isinse misal, ve isler kotu giderse, geriye baska bir "ben" kalmadigi icin yikim daha buyuk olur, vesaire. arkadas, ceneyi actim mi otomatik ders anlatmaya basliyorum artik, cok kotu bir mesleki deformasyon bu.

    basta diyecegim suydu; iyi oyunculuk kriterlerinden birini de birbirinden cok farkli rolleri basariyla canladirmak olarak kabul edersek, zerrin tekindor muhtesem bir oyuncu.
hesabın var mı? giriş yap