• kısa filmler çekmiş bir yönetmenin ilk uzun metrajı kendisi için ne ifade eder.? ya da neyi ifade etmeli. önemli bi basamakmıdır aşılması gereken. yoksa neleri yapmamanız gerektiğini size gösteren ipuçlarıyla dolu samimi bir hatamıdır.
    tan tolga demircinin gomeda hakkındaki görüşlerini çok merak ediyorum.
    gerçekten bu filme inandığı zamanlar oldu mu.
    filmi sinemada seyrettiğinde neler hissetti.
    elbette ki hiç bi film yönetmenine kusursuz gelmez.
    ama ya hatalarınız beklediğinizden de çoksa.
    o sinema koltuğunda .etraf karanlıkken kendisine sordu mu sormadı mı tan tolga demirci?.
    "ilk hatayı nerde yaptım ?" diye.
  • 21 aralık tarihi itibari ile moda'da bulunan mim sanat merkezi'nde korku sineması atölyesi başlayacak olan sinemacıdır.

    edit: erteleniyormuş. üzgünüz. bekliyoruz.
  • ankara'da bir kısa film festivalinde tanışma fırsatı bulduğum, söyleyişinde tansiyonu düşene kadar tüm soruları bıkmadan-usanmadan yanıtlamış, ilk uzuh metraj filmi gomeda ile istediğini tam olarak yapamasa da, geleceği parlak bambaşka bir adam.
  • ikinci el film festivalinin atölyesinde sinema, gerçeküstücülük, sembol ve metaforlar, kadın, feminizm ve daha birçok konuda bol bol muhabbet etme fırsatı bulduğumuz, gayet mütevazı, hoşsohbet bir insan. daha bir sevdim kendisini.
  • gerçek tribal enfeksiyon
  • filmografisi:
    1999 - anna

    2000 - trenler mi terkedilmiştir yoksa istasyonlar mı?

    2001 - salt lake

    2002 - hayatımın özeti

    2002 - prag’a ne dersin?

    2003 - erses apt. no: 8

    2003 - kendiliğinden öyküler

    2003 - alfabetik düşler

    2004 - klecks

    2005 - hayatımın özeti (re-make)

    2006 - gomeda

    2007 - felix und scorpion

    http://tr.wikipedia.org/wiki/tan_tolga_demirci
  • bugün ses alma enstitüsü'nde verdiği soyut sinema seminerine katıldım. muazzam bir seminerdi. katılımcıların sorularına, yorumlarına son derece olumlu yaklaştı. açıklamaları, konuya hakimiyeti takdire şayandı. soyut sinema ile ilişkisi birkaç stan brakhage filminin ötesine geçmeyen bendeniz açısından çok çok verimli bir seminerdi. hayatımın en keyifli, en öğretici saatlerinden birkaçını yaşadım. walter ruttmann gibi bir şahsiyetle tanışmış oldum sayesinde. yalnız bu akşamki seminerin olumsuz bir yanı da oldu. insanda saatlerde tan tolga demirci ile sinema sohbeti edebilme arzusu ortaya çıkarıyor ve zamanın kısıtlılığı karşısında hayıflanmaktan başka bir şey gelmiyor elden. uzun lafın kısası konuya hakim, hoşsohbet biri. en çok da dinleyicilerle ilişkisini ve samimiyetini vurgulamak lazım.
  • yine çok iyi bir hikayesi ile spleen fanzinin yeni sayısında yer almış yönetmen..

    (bkz: kemiksiz, aseksüel ve beyaz)
  • şu sıralar digital film academy' de 'oyuncu yönetimi' dersleri veren, sinemayı tam anlamıyla anlamış, öğrencilerini kendine hayran bırakan ve ciddi ufuk açan harika bir hoca ve yönetmendir.
  • tan tolga demirci: kısaltacak olursak ttd : zorlarsak, "ddt'nin reel üzerindeki sinematografik muadili".dir. andre breton ne kadar avrupa birliği'yse o da o kadar. herneyse.
hesabın var mı? giriş yap