• en sevdiğim teoman şarkılarından biri

    gözlerim kör karanlikta
    kör kuyunda boğulursa
    tenim benim olmadiysa
    yitirilmiş, tutsak olmuş,
    düşman olmuş,
    milyon defa tekrarlanan
    hayatimsa.

    gizli bağin çözüldüyse
    yollar varsa, pahaliysa
    uzun, kisa ya da darsa,
    artik hiç farkli olmayan,
    sikildiğin, hayatinsa

    aslinda yollar
    yalanini görmez, yaralari sarmaz
    hiç bitmez
    aslinda yollar
    daralip açilmaz, sonunada varmaz
    hem varsan da, farketmez ki.

    oldum, oldum, çocuk kaldim
    yüreğimden yaralandim
    bir yer olsa, huzur sunsa
    dizlerim üstünde çöksem
    sonsuz yolu aydinlansa
    günün ilk işiğinda
    son birkez nefes alsam
    kaybolsam gözyaşinda
    ya da ilk kitabinda
  • yollardayken;
    bogaziçi : akıcı...
    f.s.m. : akıcı...
    yalnızlık : kalıcı...
  • garip bir şekilde the smiths kokan kargo şarkısı.
  • -belki de- türkiye'de çekilmiş en güzel videoya sahip leziz şarkı. mirkelam'ı izlemeye doyamıyoruz; ben, şahsen, bizzat, kendim.
    http://www.dailymotion.com/…elam-kargo-yollar_music
  • nekropsinin var olan tek albümünde* bulunan göç ile beraber en iyi şarkı*.
    sakin başlar,2. dakikasının ortalarında giren davul ile insanı mesteder
    daha sonra başladığı gibi sakin ve rutin olarak biter.
  • yolların sonu allah'a çıkar yani manevi bir yolculuğu başarıyla sona erdiren kişi allah'ı bulur, bilir. ancak zaman içinde yollar tahrip olup birer çıkmaz sokağa dönüşürler. allah'a ulaştırmayan yol, artık yol değildir.

    dark side'da gidenler en fazla evrenin enerjetik boyut derinliğine ulaşırlar. orada kendi enerjetik bedenleri, evrenin enerjetik yapısı içinde eriyince, kendilerini ilahlaşmış olarak görürler. işte deccallar, firavunlar böyle ortaya çıkar.

    maddenin aslı enerji olduğu için ve bu adamlar enerjetik bir seyir yaptıkları için, maddenin bir çok sırrına vakıf olur ve bunu kullanırlar(bilim)

    halbuki maddenin derûnu olan enerji boyutunun arkasında bir de nurani melekut boyutu vardır. orası nar(enerji) değil, nurdur, melekler alemidir. işte bu nurani boyuta ulaşanlar da müslüman tasavvuf ehlidir.

    deccallar, enerjinin akıllı yaratıkları olan cinlere karışırlar.

    evliyalar, nurun akıllı yaratıkları olan meleklere karışırlar.
  • bütün aile olarak mirkelamın bu zamana kadar neyi beklediğini merak ettiğimiz, klibi güzel kendisi özel olağanüstü bir şey!
  • ahmet haşim şiiri.

    bir lamba hüzniyle
    kısıldı altın ufuklarda akşamın güneşi;
    söndü göllerde aks-i girye-veşi
    gecenin âvdet-i sükuniyle

    yollar
    ki gider kimsesiz, tehî, ebedi,
    yollar
    hep gider hatt-ı pür sükut oldu
    akşamın sine-i gubârında.

    onlar
    hangi bir belde-i hayale gider,
    böyle sessiz ve kimsesiz şimdi?

    meftûr
    ve muhtersiz yine bir nefha-i hayal esiyor;
    bu nefha dalları bîtab ü bîmecal uyutur.
    sonra eyler giyâhı nâlende,
    sonra âgûş-u ufk içinde ölür...
    ey kalb!
    seni öldürmesin bir sâye-i şeb,
    işte bir dest-i sâhir ü mahfî
    sana nûr-ı nücûmu indirdi.

    kuruldu işte, mesâfât içinde, lâl-i mesâ
    bütün meâbid-i hiss ü meâbid-i hulyâ
    bütün meâbid-i mechule-i ümmîd-i beşer...
    gurûb içinde bir eşkâl-i bîhudud-ı zehep
    zücâc-ı san'at ü fikretle yükselirler hep;
    büyük denizlere benzer eteklerinde sükût,
    sükût-ı namütenâhi, sükût-ı namahdût,

    bir el
    derîçelerde bir altın ziya yakıp indi,
    aktı âb-ı sükûta yıldızlar
    bütün sular zehebî lerzelerle işlendi.

    tâ öteden
    şimdi zer gözleriyle tâ öteden
    gam-ı ervâhı vecde davet eder
    bütün meâbid-i mechule-i ümid-i beşer.
    bütün meâbid-i vecdin soluk ilaheleri
    birer birer iniyor, gözlerinde rüyalar;
    dudaklarında ziyâdâr ve muhteriz titrer
    akşamın buse-i huzû-eseri.

    soluk ve gölgeli simalarında reng-i mesâ
    nakşeder bir teheyyüc-i rüya:
    biri yorgun sema-yı lâle bakar,
    biri bir gölge meşy ü gâşyile
    miyâh-ı râkideye samt ü hâb içinde akar;
    biri bir erganûn-ı eb'âdı
    dinliyor gölgelerde ser-bezemin,
    biri altın gözüyle, güya ki,
    sana ey kalb-i müphem ü bâkî
    ´´gel!´´ diyor.
    lakin
    iniyor
    işte leylin zalâm-ı bîdâdı...

    yollar
    ah ey kimsesiz giden yollar,
    yolların ey sükût-ı hüzn-eseri,
    bugünün inmeden şeb-i kederi,
    meâbid-i emel ü histe sönmeden bu ziya,
    ölmeden onların ilaheleri,
    ah gitmez mi, kimsesiz, sessiz
    yollar,
    ah gitmez mi hatt-ı sâkitiniz,
    şimdi zer gözleriyle, tâ öteden
    tâ öteden
    gam-ı ervâhı vecde davet eden
    uzak meâbid-i pür-nûr-ı vecd ü rüyaya
    ki câbecâ kapıyor bâb-ı vâ'dini sâye.
  • beklediğim mirkelam'ı çok uzun süre sonra karşıma çıkaran şarkı . bu adam bana çocukluğumun pek az olan keyifli günlerini hatırlatıyor . mesaj kaygısı taşımayan , arabesk yapayım da piyasa olsun kaygısı hiç taşımayan çok hoş bir şarkı olmuş . belki utanır birileri piyasaya sürdükleri ucuz, bol acılı ve *rock müzikten kilometrelerce uzak şeylerden .

    muhabbete dalıp meseleyi unuttum editi : çocukluktan kargocu biri olarak fikrim; şarkı süper bir mirkelam şarkısı olmakla beraber eser miktarda kargo belirtisi taşımamaktadır .
  • acayip eğlenceli bir videoya sahip, %30 mirkelam, %25 kargo, % 45 mirkelam & kargo şarkısı.

    not 1: mirkelam'ın çorapları! dsfjkşsdkfşsd. şahane cidden.

    not 2: "yineeğ bindim arabamaaağ, öyle hızlığğı gidiyorum kiğğeğe..." pek can alıcı. bak mesela benimkini aldı.
hesabın var mı? giriş yap