• şarkının hikayesi bence gayet anlaşılır: jarvis uzaktan uzağa hasta olduğu kızı karşı pencereden rontluyor.

    o kız kim? bence o kız disco 2000'daki komşu kızı deborah. bu jarvis'in yan komşusu olan başka bir eleman var (disco 2000'de bahsi geçen martyn olabilir), onunla çıkıyor, jarvis'in de ortamın meriç'i olarak olaydan haberi var. o gece de biliyor ki kız o elemanın evine gidecek, o yüzden tuhaf bir suçluluk ile ronta yatmış (bunu da daha evvel yapmış zaten, disco 2000'de bahsediyor: ''i had to watch them [boys] try and get you undressed''). neyse efendim, hadise ilerleyince deborah adama sürpriz yapmaya karar vermiş, odasına çıkmış soyunmuş, donuyla kalmış. jarvis de olayları açık pencereden izlemek zorunda kalınca, ulan kızı hep donuyla görmek istedik, oldu, ama böyle oldu. talihe bak, formata bak diyor. ama bir yandan da izlemekten geri durmuyor jarvis, çünkü olayın cereyan edişinden önce ve önemli olan kızı donuyla görmek. sevişmeyi de o yüzde do do do do diye izliyor, kendisine dokunarak (31 yoluyla), doyuma ulaşıyor. şarkı da o doyumla bitiyor zaten.

    sonra bu deborah o komşu'dan hamile kaldı, martyn ile leicester'e taşındılar, sonra deborah bunu bir kere evine çağırdı pencil skirt şarkısı yaşandı, orası ayrı hikaye.
  • favori fm belfast şarkımdır. diğerleri şöyle; synthia, frequency, vertigo, lotus filandır. bence siz de dinleyin, incileriniz dökülmez.
  • obsesif cinsellik üzerine olmaktan ziyade pişmanlık, kararsızlık, hatta (bu senenin yıl sonu projesi olarak) iki arada bir deredelik (biz 2a1d diyoruz, interaktif proje kendisi) durumu yansıtma olduğunu düşündüğüm şarkıdır underwear. "just remember that this is what you wanted last night" "how the hell did you get here" "cos once it's underway there's no escaping" alıntılarından da görüldüğü gibi.

    jarvis orda ucuncu sahis olarak mı vardır, malı götüren (oha) he diye bahsi geçen merdivenlerden çıkmakta olan kişidir de jarvis orda kendisi "canim cigerim. kuzucigim. benim kuzucigim. seni bi sevsem. ah canim cigerim benim" (i'd give me whole life to see it, just you stood there only in your underwear) tavrıyla kendi kendini yiyip bitirmektedir. odada underwear ile duran kızımız da "şimdi camdan atlayıp kaçmak da olmaz girdik bi olaya allah sonumuzu hayır eyleye" düşünceleri içindedir.

    (bkz: en sevdigimiz seksomanyaklar)
    (bkz: kartal maltepe)
  • jarvis cocker'in uzerinde isa'nin bas harfleri isli sapik ic camasirlarini daha cok sevsek de, magnetic fields'in uc numarali 69 love songs'unu acan underwear'in sozlerini de verelim, fransiz kalinmasin.

    a pretty girl in her underwear
    a pretty girl in her underwear
    if there's anything better in this world
    who cares
    la mort, c'est la mort
    mais l'amour, c'est l'amour
    la mort, c'est seulement la mort
    mais l'amour, c'est l'amour
    a pretty boy in his underwear
    a pretty boy in his underwear

    if there's a better reason
    to jump for joy
    who cares

    .
  • pulp'ın biraz edepsiz, biraz kararsız, biraz pişman, biraz aşık şarkılarından. tarihin en kinky şarkıcılarından olan jarvis cocker'ın söylemesi için yazılmış gibidir.

    why don't you close the door and shut the curtains
    'cos you're not going anywhere.
    he's coming up the stairs and in a moment he'll want to see your underwear.
    i couldn't stop it now. there's no way to get out.
    he's standing far too near. how the hell did you get here.
    semi-naked in somebody else's room.
    i'd give my whole life to see it.
    just you stood there only in your underwear.
    if fashion is your trade then when you're naked i guess you must be unemployed yeah.
    but once it's underway there's no escaping the fact that you're a girl and he's a boy.
    i couldn't stop it now. there's no way to get out.
    he's standing far too near. how the hell did you get here.
    semi-naked in someone else's room. i'd give my whole life to see it.
    just you stood there only in your underwear.
    if you could close your eyes and just remember that this is what you wanted last night.
    so why is it so hard for you to touch him.
    for you to go and give yourself to him oh jesus?
    i couldn't stop it now.
    there's no way to get out.
    he's standing far too near and how the hell did you get here
    semi-naked in somebody else's room. i'd give my whole life to see it.
    just you stood there only in your underwear.
    do, do do do do. do, do. do, do. do, do, do, do, do. do, do. do, do.
    oh yeah i want to see you.
    want to see you standing in your underwear. har.
  • pulp'ınki kadar kinky olmasa da, epey romantik ilerleyen 69 love songs'a aşırı dozda tutku kazandırabilmiş bir the magnetic fields eseri.
  • different class albumunden tutkulu ve sexy bir pulp parcasi daha, tarzi love song havasinda olmasina ragmen sozler isminden de anlashilacagi uzre obsesif cinsellik ustunedir
  • "if fashion is your trade then when you're naked, i guess you must be unemployed" tumcesi, bilinenin aksine pazar yerindeki marji bin turlu olan nar meyvesinin, eve getirilince neden deger kaybi yasadigini, birlere dusup kendini kuculttugunu* aciklamaya yoneliktir.
  • undies olarak da gecer literaturde. cumle icinde kullanalim: "i can see your undies"
    kaynak sarki: los angeles, i'm yours. by the decemberists.
  • ezgisi ve sözlerine bakacak olursak edepsiz olmaktan çok nüktedan bir şarkı bence. sözleri harici genel havası aşk-özlem gibi duruyor olsa da şu sözleri her duyduğumda gülümsüyorum:

    "i couldn't stop it now. there's no way to get out.
    he's standing far too near. how the hell did you get here.
    semi-naked in somebody else's room."
hesabın var mı? giriş yap