• kahkaha tufanı bir fragmana sahip film. konusu son derece orijinal. mafyaya bulaşan iki kafadar.

    -kanımız kaynıyo.
    -kanınızı siktiklerim.

    böyle de orijinal, zeka ürünü diyaloglar var. ben fragmana o kadar güldüm ki, filme gidersem kesin gülmekten ölürüm. o yüzden yaşamak için gitmeyeceğim ve yaşamasını istediğim kişilerin de gitmelerini engellemeye çalışacağım.
  • ne halt yemeye çekildiğini anlamadığım filmlerden biri. asgari ücretle çalışıp bir haftasonu sinema keyfi yapayım diyen garibanların cebindeki paraya hallendiklerini hissediyorum nedense. gitmeyin kardeşim şunlara.
  • tacizi meşrulaştıran bir film olmuş. yapımcısına sesleniyorum bırak sinemayı. yapma bu işleri. olmuyor.
  • özlem tekin'e elektronik altyapılı müziğe geçtiğinden beri (yani kemiksiz 25 senedir falan) kırgınım*.. yine de, her şeye rağmen, o bizi elektronikle hacamat edip davuldan gitardan mahrum bıraksa da gayet severek dinlediğimiz bu şarkısının albüm kaydının ilk nakaratında bi çuvallama olduğunu bunca sene sonra yenice fark ettim..

    nakaratın son cümlesinde "dizginsiz aklım belalımdır" dedikten sonra "almam yanıma" diyecekken, sanki önce "yanıma" diyecekmiş gibi "y" ile başlayıp hemen topluyor arkasından.. "iyalmam yanıma":

    ilk nakaratın sonu 1:16'da
    https://youtu.be/rk9jznvopza?t=74

    nakaratın sonraki okunuşlarında böyle bir kayma yok.. net bir şekilde a'yı bastıra bastıra "almam yanıma" diyor..

    ikinci nakaratın sonu 2:23
    https://youtu.be/rk9jznvopza?t=143

    üçüncü nakaratın sonu 2:55
    https://youtu.be/rk9jznvopza?t=175

    "iyalmam yanıma" he mi özlemim, hadi bakalım..
    tarih affetmez ama sahlanankoc hiç affetmez..*
  • fragmanından görüldüğü kadarı ile taciz nasıl normalleştirilirin filmi.
  • tanım: sosyal medyada yeterinden fazla reklamı yapılan vine şaklabanının itici filmi.

    en çok fırat tanış'ın böyle bir filmde rol almasını yadırgadım.
    kendisini hep müziğe olan yeteneği, sanata verdiği değer, muhalif duruşu ile bilirdim. para hepsinin önüne geçiyor demek ki.
  • yıllar sonra eğer türkiye toplumu düzgün, aklı başında bir topluma dönüşürse, ''işte biz bugünkü iyi durumumuza buralardan geldik,'' diye gösterilecek film hep yek'tir.

    bu açıdan destekliyorum bu filmi. çünkü bir filmden ziyade, tarihe geçecek bir örnek yaratıyorlar. yabancıların izleyip de ''hmm bu ülkede kadınlara, eşcinsellere, cinseliğe bakış açısı böyle demek,'' diyerek, türkiye hakkında çekilen eften püften dağlı tepeli çobanlı coşkulu müzikli sikindirik reklam filmlerinden çok daha sağlıklı fikir sahibi olabileceği bir film yapmışlar. ülkenin içerisinde bulunduğu hazin durumun tam, eksiksiz portresi.

    bu filmlin fragmanında kullanılan müzik yerine alta dramatik, minör bir müzik konulmasına gerek kalmadan da durumun vehameti anlaşılabilir.

    çeken yönetmen, yazan senarist, oynayan oyuncular, finanse eden prodüktör utanmadan sıkılmadan çekebilmişlerse zaten denecek çok bir şey yok, sektör emin ellerde demektir.

    yeni türkiye'de durumlar böyle, hoş geldiniz, hoş geldiniz ...
  • yapanlara, daha boktan bir konu bulamadınız mı çekecek diye sormak istediğim film.
  • şakadan film. bu oyuncu kadrosuyla ancak bu kadar kötü bir senaryo ve yönetim birleşebilirdi. mafya komedisi desen değil, gençlik komedisi hiç değil, yol komedisi alakası yok, absürd komedi zaten bu değil, kör göze seksenlerin erotik komedilerindeki gibi rezil bir cinsellik, bir naneye yaramayan yan karakterler; bu ne amk.
  • türk sinemasının film anlayışı bu mudur dedirten bu sıralar sosyal medyada sık sık karşıma çıkan film kelimesini kendine yakıştıradığım saçmalık. tacizi komik bir olaymış gibi göstermek nedir be kardeşim. muhtemelen o taciz sahnesinde kullanılan kelimeler filmi izleyenler arasında fenomen olacak ve medyadan çok çabucak etkilenen geri zekalı zihniyet bunu kullamaya kalkışacak. topluma çok iyi örnek olmuşsunuz aferim. türk sineması için gerçekten mihenk taşı bu film. böyle saçmalıklar yapmaya devam edin.
hesabın var mı? giriş yap