4 entry daha
  • bu tür oyunlardaki zorluk seviyesine yeni bir bakış açısı getirilmesi gerekiyor artık. zorluk derecelendirmesi işin "action" tarafında el alınıyor. ne kadar çok düşman gelecek, ncombatlar ne kadar zor olacak vs. adventure tarafına da zorluk eklenmesi gerekiyor artık. çünkü ağırlık action tarafında olduğu sürece daha düşük seviye iq'ya hitap ediyor, ve oyun içine yerleştirilen puzzle'ın maksimum zorluğu "dur şunlara sırayla ateş edeyim"den ibaret oluyor.

    mesela ben refleksleri iyi, bcerikli bir oyuncu değilim, her oyunda her combatta 2-3 tur ölüyorum.(genellikle normal modda) o nedenle benim beklentim çözeceğim puzzleların biraz daha zorlayıcı olması, yaptığımda "çözdük mına koyim vay aq" hissiyatı uyandırması şeklinde. nasıl combat zorluğu oluyorsa puzzle zorluğu da olursa harika olur sevgili oyun stüdyoları ve developerlar.
1 entry daha
hesabın var mı? giriş yap