• hülya avşar'ın fetiş bir klibe sahip şarkısı. ne dönüyor olum orda öyle. bacağını sıvazlayan avşar kızı*, kıllı göğüslü, çıplak saz ekibi, şişman şişman karular, tüylü tüylü şeyler, bir "shake that ass" durumları.. neler dönüyor olum burda?
  • az önce günün başlıklarında adını görüp yıllar sonra ilk defa aklıma gelmesiyle klibini izlediğim ve şoktan şoka girmeme sebep olan şarkı. nasıl bir ortamda büyümüşüm ben arkadaş.çocukluğumda neler görmüşüm ben. nasıl bir sapıklıkmış o. yarabbim sen bizi korumuşsun.
  • şu ultra-fetiş, süper-absürdist klibi lady gaga falan çekseydi olay olurdu ancak sırf hülya avşar çekti diye burun kıvırmışız ya, biz adam olmayız.

    araya alakalı alakasız karışan klip sponsoru altınbaşak yumakları bile bozamıyor karizmasını.
  • (bkz: 21 aralık)
  • klipte hülya avşarın'ın köpek pozisyonunda erkeğinin elini öptüğü sahneyi defalarca ama defalarca izliyorum... muhteşem...

    3:04'den itibaren;

    http://www.youtube.com/…=zn6otstk0ws&feature=relmfu
  • bu şarkı güzel mi, bana mı öyle geliyor lan? değildir her hâlde.

    hâlen 21 aralık etkisinde kaldım sanırım. bir kıç sallamadığım kaldı.
  • temizlik, saflık, masumiyet simgesi dantelli beyaz elbiseler, inciler, şapkalar içinde, kocaman kıpkırmızı takma tırnaklar, rezil mavi farlar, cırt kırmızı rujlar içinde yine de güzelliğine halel gelmemiş hülya ablamız, çıplak orkestra ve obez vokaller eşliğinde, yamuk yumuk duran halıların üzerinde dantel iplikleriyle beraber arz-ı endam etmektedir bu şarkının klibinde.
    şarkının en karakteristik kısmı olan "benim sevgim sözlere sığmaz..." bölümünde ise hülya'yı bir yere oturturlar, sırayla makyajını, saçını, kıyafetini tamamlarlar. bu esnada kendisi ifadesizbir suratla donuk donuk durmaktadır. her şeyi hazır olduğunda dönüp kameraya aynı donuklukla bakar. gelecek karede ise hülya'nın oturduğu yerde, onun yerine bir tavuskuşu vardır.
    hemen sonra ise bir erkek elini domalarak öpmektedir.
    zamanında feminiklerin neden bu klibe ateş püskürdüğünü anlamış değilim. zira kadını aşağılamanın aksine, kadını, tek marifeti süslenip püslenmek olan cinsel bir obje, seks kölesi gibi gören sisteme kendince bir eleştiri getirmektedir.
    zamanında kendisine rakip olan gülben ergen gibi tiplerin ne cesaret edeceği, ne anlayacağı cesur işlere imza atmış çılgın bir kadındır hülya avşar. sürekli sığlıklarıyla gündemde olması sebebiyle içindeki oyuncu hayvanını da, başıbozuk atılımlarını da önplana çıkaramamıştır. fakat yalnızca bu klip ve yürü ya kulum klibi bile onu diğer pop-fantezi kadınlarından fersah fersah ayırır.

    http://www.youtube.com/watch?v=fnizxjkk0qa
  • şarkının klibinde herkes göte kilitlendiği için yıllar sonra fark ettim ki o olaylı sahnesinde hülya avşar yüzü, saçları, el hareketleri ve şarkıyı söyleme tarzıyla gerçekten çekici bir kadındır. zalım yıllar.
  • zamanın ötesinde bir hülya avşar parçası. kesinlikle hakkı yenmiş bir parça ve klibe isim babalığı etmiştir. ayrıca hülya avşar pek güzeldir.
  • hülya avşar'ın tek iyi şarkısı. böyle bir erkeğin elini öptüğü bir de domaldığı bir klibi vardı. hülya'nın seviyesindeki feministleri kızdırmıştı sanırım o zamanlar. ne acı. yine de sözler ezberden:
    bu gece uzun olacak besbelli biliyorum
    lodos fırtınaları kopacak taa derinlerde bir yerlerde
    varsın olsun varsın olsun
    sevdim sevdim bir kere
    sen benim canım sen kara sevdalım
    bir şeyler söylemek o kadar zor
    sensiz geçen uzun geceler bir de yasaklar
    varsın olsun sevdim bir kere

    benim sevgim sözlere sığmaz
    anlatamaz tutkularımı çiçeklerin ne rengi ne de kokusu
    gerekmez ya bize şiirler şarkılar
    biz iki deli belki bir başka çilek mevsimi buluruz birbirimizi

    bu gece uzun olacak besbelli biliyorum

    sen benim canım sen kara sevdalım
    bir şeyler söylemek o kadar zor
    sensiz geçen uzun geceler bir de yasaklar
    varsın olsun sevdim bir kere

    klibi için http://www.youtube.com/watch?v=c2dboe1u2sk
hesabın var mı? giriş yap