hesabın var mı? giriş yap

  • twitter kullanmayanlar için haberin içeriği;

    36 yaşındaki sevinç çelik, 2014 yılında sağlık bakanı fahrettin koca'nın sahibi olduğu medipolitan sağlık ve eğitim hizmetleri aş’ye bağlı medipol koşuyolu hastanesi’nde burun estetiği ameliyatı oldu.

    ameliyat sonrası şiddetli ağrı ve yüksek ateş başlayınca sevinç tekrar hastaneye gitti. doktorlar ameliyat nedeniyle bunun normal olduğunu, sadece "canının çok tatlı olduğunu" söyleyerek geri gönderdi.

    ne var ki çelik'in ağrıları giderek daha da arttı. durumu kötüleşen çelik devlet hastanesi acil servisine kaldırıldı.

    devlet hastanesinde yapılan incelemede çelik'in kanına mikrop karıştığı ve mikrobun tüm vücuduna yayıldığı tespit edildi. yoğun bakıma kaldırılan kadının ailesine doktorlar iki seçenek sundu: "ya hayatı ya ayakları..."

    aile çaresizlik içinde onay vermek zorunda kaldı, çelik'in bacakları diz altından kesildi.

    çelik, burun ameliyatının yapıldığı hastaneye 300 bin tl maddi, 700 bin tl manevi tazminat talebi ile dava açtı.

    açılan dava 10 yıl sonra sonuçlandı. mahkeme, sağlık bakanı fahrettin koca'nın sahibi olduğu hastanenin bir kusuru olmadığına hükmedip sevinç’in açtığı davanın reddine karar verdi. kararla birlikte avukatların vekâlet ücretinin de iki ayağını kaybeden çelik’in ödemesine karar verildi.

    hastane, kararda belirtilen tutarın ödenmesi için çelik hakkında icra takibi başlattı.

    haber linki kaynak

    olayla ilgili en can alıcı detay,hastanenin sahibi sağlık bakanımız fahrettin koca….filistinli,gazzeli yaralıların uçağını karşılayan,öpüp koklayan fahrettin bey,ben miyim öz yurdumda garip?yavuz hırsızlık yapmayın,kadın cehennemi yaşamış daha fazla çektirmeyin.

  • adam atatürkü biliyor, bilmekle yetinmiyor değer veriyor. anıtkabirde artistik bir fotoğraf koyup da gidebilirdi. ama öyle yapmıyor, ardından bi foto daha koyup, atatürkün zor şartlar altında yılmadan mücadeleye devam eden biri olduğunu ve muhtemelen de bu özelliğinden dolayı ondan çok etkilendiğini işaret ediyor.

    21. yüzyılın vizyoneri, 20. yüzyılın vizyoneri önünde saygı duruşunda bulunuyor. ülkemizde iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamlarca eleştirilip kıymeti bilinmeyen bi dahiye, insanoğlunu belki marsa taşıyacak bir başkandahi gerçek değerini veriyor.

    siz ne kadar kötüleseniz de, küçümseniz de atatürkü, öyle işler yaptı ki, tarihe öyle bir damga vurdu ki, önünde kaç dahi daha gelip saygı duruşunda bulunacak, göreceksiniz. göreceğiz, hep beraber.

  • abdülhamit e laf edenler hakkında soruşturma açılan ülkede cumhuriyetin ikinci cumhurbaşkanına laf atmak serbest. laf atanları toplasak inönü nün tırnağı etmezler

  • bu ülkede olmuş olsaydık, tüm sahil oylarını alacağı için chp her seçimde tek başına iktidar olurdu.

    tanım: şili'nin iki meridyenin arasında uzunlamasına uzanmış olmasından kaynaklanan durum.

  • arles'te kırmızı bağ, vincent van gogh'un 1888 yılında tamamladığı ve yaşamı boyunca sattığı tek resim olduğuna inanılan en ikonik eserlerinden biridir.

    vincent van gogh, bu tabloyu, fransa'nın arles kentinde yaşadığı dönemde yapmıştır. tablo, altın rengi bir gökyüzünün altında canlı kırmızı sarmaşıkların yer aldığı bir bağ sahnesini tasvir etmektedir. stil, van gogh'un post-empresyonist tekniğinin karakteristiğidir; van gogh’un bu tekniğe, aslında iki yıl önce tanıştığı ve kendisini ziyaret etmek amacıyla arles’a gelen gauguin ile benimsediği rivayet edilir.

    rivayete göre van gogh, gauguin’in kendisiyle bir sanat sergisi açması için çok dil döker ve en son gauguin’i ikna etmeyi başarır, ancak gauguin sık sık kavga etmeleri ve yaşadıkları bir tartışmanın ardından van gogh'un jiletle kulağını kesmesi üzerine iki ay sonra oradan ayrılır. bu süreçte, van gogh, ‘’arles'te kırmızı bağ’’ tablosunu yaparken, gauguin ‘’ayçiçeklerinin ressamı’’ isimli van gogh’un portre tablosunu yapar. van gogh'un tabloya ilişkin ilk izlenimiyse, gauguin’in kendisini bir deli olarak çizdiği olur, fakat bir zaman sonra ‘’bu gerçekten bendim; tıpkı o zamanlar olduğum gibi aşırı derecede yorgun ve suratsız’’

    arles'te kırmızı bağ, 1890 yılında belçikalı bir sanat koleksiyoncusu ve van gogh'un arkadaşı olan anna boch tarafından 400 frank karşılığında satın alınır. boch'un tabloyu satın alması, van gogh'a o dönem ihtiyaç duyduğu mali desteği sağlar. bugün arles'te kırmızı bağ rusya'nın başkenti moskova'daki puşkin güzel sanatlar müzesi'nde sergilenmekte ve sanat tarihinin ünlü başyapıtlarından biri olmaya devam etmektedir.

    kaynak 1
    kaynak 2