look another way
    you won't find it here
    so die another day

the coldness of his words
    the message in his silence,
    'face the candle to the wind...'
    this distance in my voice
    isn't leaving you a choice
    so if you're looking for a time to run away...

you won't find it here
    look another way
    you won't find it here
    so try another day

they took pictures of our dreams
    ran to hide behind the stairs
    and said maybe when it's right for you, they'll fall
    but if they don't come down
    resist the need to pull them in
    and throw them away
    better to save the mystery
    than surrender to the secret

you won't find it here
    look another way
    you won't find it here
    so try another day
  • buckshot lefonque'un $arkisinin sozleri $u $ekildedir:

another day
    staring out of my window
    thinking 'bout tomorrow
    wishing things would clear

no need to rush
    i ain't gonna worry
    any moment my sorrow
    is bound to dissapear

sometimes i tell myself
    i'm better off without you
    and then i have to face the emptiness
    i feel inside without you
    and find a way to make it through another day

i need a way
    to find the truth within me
    accept the fact that i love you
    my blue eternity

i hear they say
    what doesn't kill you makes you stronger
    i must have the heart of a lion
    sifting through love's remains

my love for you is etched
    forever in my memory
    now i realize that life goes on
    even though you're not here with me
    i wake up looking forward to another day
    a day of living without you
    i can't stand living without you
    just another day
  • nefis buckshot lefonque şarkısı. özellikle girişindeki seslerin seçimi ya da sıralanışıyla güzel de bi soprano sax solosu barındırır. tarifsiz keyiflere sürükler uçurur dinleyiciyi branford marsalis dayımız.
  • bir lenny kravitz michael jackson 2010 yılı ortak yapımı. michael'ın sesinin muhteşemliğini duyacağımız muhtemelen son yeni kayıt olacak..

my life has taken me beyond the planets and the stars
    and you're the only one that could make me this far
    i'll be forever searching for your love

i walked away but i was wrong (i can't wait here another day)
    you're the one that makes me strong (i can't wait here another day)
    you're the fire that keeps me warm (i can't wait here another day)
    how will i get through this storm? (i can wait for another day we have for love)
    come on now

at night, i pray before i sleep in hope of finding you
    i open of my heart i want you to come through

http://www.youtube.com/watch?v=bo9axkdp_ak (silinmiş bu arada youtube'dan)

tamamı yayımlandığında favori mj şarkılarım arasına girecek gibi gözüküyor bu kadarı bile tekrar tekrar dinlettiriyor kendini.**

lenny kravitz internete düşen 1:30'luk another day şarkısı için bir açıklama yapmış. "duymuş olduğunuz gibi bu şarkı yayımlandı. ancak benim tarafımdan yapılmadı bu. şarkının henüz mikslenmemiş hali ortada dolaşıyor ve orada konuşan dj kimdir bilmiyorum ama şarkı ile ilgisi yok onun. bu şarkıyı ben yaptım, michael için prodüktörlüğünü yaptım, bütün enstrumanları ben çaldım ve orjinal hali kasamda kilitli duruyor, bunu nasıl aldılar ve nasıl ve neden üzerinde oynama yaptılar bilmiyorum. ama şarkının aslı bu değil. birbirine saygı duyan ve müziği seven iki insan tarafından yapıldı bu şarkı. bunun bilinmesini istiyorum. michael'ın istediği şekli ile tamamlandığında size sunacağım." aşağı yukarı bu şekilde olan açıklamasını linkten dinleyebilirsiniz.

http://www.twitvid.com/eed87
  • john petrucci'nin, babasına kanser teşhisi konulduktan sonra yazdığı dream theater şarkısıdır. sözler, melodiler ve solo bu kapsamda çok daha duygusal gelir, insanın gözlerini doldurur. zira başka bir yolu var mıdır insanın babasına ölme demesinin...

şarkının klibi boyunca hasta yatağında oturan baba ve genç oğlunun karamsar halleri ile mr görüntülerinin sebebi de budur zaten.

babası öldükten sonra da diğer bir başyapıt olan take away my pain gelmiştir ki, hepten yıpratır.
  • the beatles'ın parçalandığı ve zevcelerimizle müzik yapalım evresine geçtiği dönemde, john lennon, paul mccartney'e laf sokmak için how do you sleep şarkısını yazmıştı. adamlar laf sokmak için albüm yapıp, şarkı yazıyor. öyle bir ortam. neyse işte, geceleri nasıl uyuyorsun diye trip atan lennon'ın "all you done was yesterday and since you're gone you're just another day" (yesterday'den başka bir şey yapmadın, gittikten sonra da tek yaptığın şey another day) diye atıfta bulunduğu macca şarkısıdır.

sabah kalk, duş al, saçını kurut, çorabını giy, ayakkabını giy, montunu giy, işe git, eve dön, sonra yine aynı şeyleri yap şeklinde yaşayan bir hanım sisifos kişisinin varoluşsal bunalımını gayet neşeli şekilde anlatır paul. zevcesi linda mccartney de arkadan uu uu diye kendisine katılır. eleanor rigby tadı verir.

(bkz: neşeliymiş gibi görünen hüzünlü şarkılar)
  • kendini zorla kendine çeken dream theater parçasıdır. dinlemiyim dinlemiyim diyodum, yine başladık.
  • çok ama çok can acıtır hikayesi.
    john petrucci, babasına kanser teşhisi konulunca dökülüp yazmıştır.
    o gitar solosu var ya o solo, çok ama çok üzer. bağımlılık yapar.
  • muhteşem bir mj şarkısı olacak zannediyorum. the king of pop öldü ama biz hala yeni şarkılarını beklemekteyiz. krallık böyle birşey olsa gerek. seni özlemeyeceğiz michael, çünkü sen zaten hep burda, bizimlesin...
  • michael'sız hali, lenny'nin yanılmıyorsam 2004 yılı çıkışlı albümündeki storm şarkısıdır.

bir boka da benzemez.

http://www.youtube.com/watch?v=3e6yfesmh0y
hesabın var mı? giriş yap