• fazla insan tarafından tanınmasa da çilekeş'i çilekeş yapan ve türkiyede bilinen iyi gitaristler sıralamasında ilk sıraları zorlayacak kalitedeki müzisyen.

    reklamın kalite olarak algılandığı günümüzde bu abimiz ben gitaristim diye televizyonda fink atan adamların çalmayı bırak notalarını bile çıkartamayacağı hayvanlıkta riffler yazmıştır. bu riffler de öyle zor olsun da nasıl olursa olsun mantığında değil armoninin kitabını yazar nitelikte ve yaratıcılığın sınırlarını zorlayan niteliktedir.

    bir insanı acımasızca eleştirebilirsiniz fakat iyi yaptığı işleri görmezden gelemezsiniz. sahnede farklı kostümler giyebilir, hatta soyunabilir ama böylesine kaliteli müzik yapan adamı bu ülkede zor görürsünüz.

    kendisinin hayranı sayılmam ama yiğidi öldür hakkını ver demişler. zamanının ötesinde deneysel şeyler yapan ve bunu genelde deneysel çalışmaların boktan olması lanetini kırarak beceren bir adama saygı duyulmalı. umarım bu abimizin kıymeti bilinir.

    adam fazlasıyla yaratıcı, bu ülkede benzeri olmayan müzikler yapıyor, köpek gibi gitar çalıyor hem de bol efektli cıncınlı, üstelik aranje ve prodüktörlükte yapmış. daha ne yapsın lan? amuda kalkıp mı çalsın gitarı?
  • konserleri eziyete çeviren adam. pedalist.

    albüme çok iyi riffler yazmış bilmem ne yapmış tamam da kardeş bir buçuk saatlik konserin abartısız 40 dakikası bu adamın "cıv cıv cıv fıçı fıçı" yapmasıyla geçiyor. biz de pedaldan, prosesörden, efektten anlamayan adam değiliz tamam da oraya toplanmış milleti her şarkının sonunda beş dakika boyunca dövmenin ne anlamı var.

    git evine al gitarını, ekipmanını akşama kadar kurcala dur. beni ne yoruyosun. daha fazla şarkı çalabilecekken niye vakit öldürüyorsun.
  • bir insta görl olan (bkz: gaye su akyol) hanımın fotoğrafçılığını yapan, zamanın müzisyeni şimdinin bağlamacısı.
  • sahneye günlük elbiseleriyle çıkmayan bir adamdır. konser vereceği mekana gayet normal bir şekilde giyinmiş olarak gelir ancak sahneye çıkmadan evvel değişik elbiseler giyer. değişik dediğim de hani böyle kiss kostümleri ve makyajı değil de paçaları kısa pantalon, ilginç ilginç rütbeli ceketler, armalı şapkalar falan. samimiyet konusunda über sınıfta kalmış bir kimsedir. reçetesini de yazayım bol bol lemmy kilmister izlemek ve amerikalardan üç yüz beş yüz dolara taşıdığı butik gitarları ilk konserde kırmak.
  • ortaokul sıra arkadaşım. megadeath fanıydı. sonra nu metal falan olaylarına geçti.
    beni de allahtan o okulda kovdular da reggae, rap, trip hop falan dinlemeye yöneldim.

    insanı fena tutar yolda görünce... fena hipster olmuş şimdilerde.
    annesi babası doktordu galiba, bizim gibi varoş(ghetto youth) değildir ama iyi adamdır.
    yeni bir müzik topluluğu oluşturmuş.
    hakkında hayırlısı olsun.

    bu satırları okuyorsa kendisine selam olsun.
    (bkz: bubituzak)
  • konserde su vermişliği vardır. sağolsun, hala hatırlarız.
  • türkiye'nin en iyi alternatif rock grubundan yol su akyol gitaristliğine... çok şey değişti ama onun wes borland havaları hala değişmedi. postürüne nasıl yerleştiyse köçek kıyafetinin içinde bile her an break stuff'a başlayacakmış gibi duruyor.
  • kendisi hakında ukala ve kendini beğenmiş iddialarını bir türlü anlayamadığım bir insan. kendisini tanımışlığım yoktur ama çalmışlığını bilmişliğim varmıştır. limonda hiç bir ukalalığını, kendini beğenmişliğini, şımarıklığnı görmüş değilimdir 20'ye yakın performansını izlemiş olmama rağmen. 2003'den 2004'e girerken, yılbaşı partisinde sırf ayıp olmasın diye bira içmeyen etraftaki gençlere bira ısmarlamışlığına şahidimdir filhakika limon barda. böyle iyi niyetli bir insan nasıl olurda kendini beğenmiş ve ukala olabilir ki?

    (bkz: ailecek izlioruz)
  • ali güçlü’nün gaye’yle bu kadar uzun süre nasıl müzik yapabildiğini anlamıyorum. daha büyük oynayabilirdi. gaye önü çok açık olmayan dar kitleli bir yorumcu. ya da bana hitap etmiyor anlayamıyorum kadını. ali daha geniş kitlelere müzik yapabilir. tarzlarını da örtüştüremiyorum. gaye the beatles'ın sgt. pepper's lonely hearts club band albümünün en psychedelic yerlerinde yaşıyor. hani 70’lerden 80’lere geçiş uyarlama türkçe pop tarzı gibi. o dönemin bazı şarkıcıları ağır türkçe şarkılardan dönemin popüler müziğine geçiş yapmak istediği için ortaya nağmeli şarkılar çıkmıştı. akmıyor anlayacağınız gaye’nin tarzı bana göre. bence hızlanamama sorunu da var sesinde o yüzden ağdalı söylüyor. provalarda ritimlere ayak uyduramadığı için sürekli ekibi durduruyor mudur acaba yok olmadı falan bi dakka şurdan bi daha alalım diye merak ediyorum. ali günümüzün george harrison’ı. beatles’ın sololarını o atıyordu. a hard day's night’tan ı should have known better’a geçerkenki değişmeyen tarzın atmosferi gibi. zannediyorum bu iki şarkı aslında tek bir şarkı olarak çıkacakken uzun olur diye iki ayrı şarkı olarak çalışmışlar heralde. o derece yakınlar. biri diğerinin nakaratı olabilirmiş. alicim eğer burayı okuyorsan bence geç olmadan müzikal anlamda güzel kararlar almalısın. hoplayıp zıplayacak gitar parçalayacak adamsın. ne işin var bu karanlık işlerde. çık da biraz yüzün güneş görsün. müzikal yaklaşımın çok yaratıcı. çok uzun zaman oldu dinlemeyeli ama eminim şimdi daha iyisindir.
  • bu adamın sahnede giydiği kostümlerin aynısını (bkz: disco elysium)'da yerde bulduğun kıyafetlerle teğmen harry du bois'ya giydirip +2 electro-chemistry, +1 savoir faire, +1 inland empire, -1 perception, -2 encyclopedia kazanmak mümkün.

    görsel
hesabın var mı? giriş yap