hesabın var mı? giriş yap

  • esmere güzel yakıştırmasını yapanlar bu kadınları gördükten sonra söylemiş olabilirler. yaşadıkları coğrafyanın hakim fenotipinin en güzel numuneleridir bunlar. genelleme yapmayı sevmesem de bir kaç tane istisnası dışında tanıdıklarım zeki, eğlenceli, dost canlısı, ve sadık kadınlardır. yoklukta zorlukta öyle terk edip de gitmezler. inanılmaz bakımlı ve kendine bakmayı baktırmasını iyi bilen kadınlardır. siyahın tonları, genellikle kumral bir yüzde estetik gerektirmeden en doğal güzellikte bu kadınlarla anlam kazanır. manzarasını izlemeye doyum olmaz. en belirgin hatları, kalem gibi kaşları, canlı canlı ve fer fer bakan gözleridir. ortadoğu'nun sert ve acımasız iklimi bu kadınların yüz hatlarını da keskinleştirmiştir, yuvarlak yüzlü ve kemersiz burunlusu azdır, çoğu da bu yüzden burnuna estetik yapar. ben keskin yüz hatları, kalem kaş, kömür göz ve belirgin elmacık kemikleri sevdiğimden,tüm bu özellikleri barındıran iran kadınları bana ayrı bir güzel gelirler.

  • şunu arda turan yapsa demeyeceğinizi bırakmazsınız. ikiyüzlüsünüz amk.

  • başlık: ingilizcesi kötü olanlar koşsuuuuuuuun

    1. ya ingilizcede '' çok etkilendim aşkım'' ne demekti ??

    4. i am impressed my right hand

  • zentangle yöntemi, yapılandırılmış desenler çizerek güzel görüntüler oluşturmanın öğrenmesi kolay, rahatlatıcı ve eğlenceli bir yoludur. amaç, güzel görüntüler yaratan yapılandırılmış kalıplarla sakinliği ve meditasyonu teşvik etmektir. tekniği öğrenmek kolaydır ve aynı zamanda rahatlatıcı ve zevklidir. görsel

    zentangle yöntemi hakkında bilmeniz gerekenler:

    yaratıcılara göre, bir kalem veya boya fırçasıyla iyi olduğunu düşünmeseniz bile, yöntemi anlamak ve eğlenmek basittir. zentangle eseri yaratmak, bir sihirin numarasını öğrenmek gibidir.

    her çizgi sanki düşünceler, kelimeler veya olaylardan oluşmuş gibi bilinçli ve düşünceli bir şekilde çizilir. yani, her çizimde hayatınızdaki tüm önemli şeylerin izini bırakırsınız.

    ona nasıl baktığınız önemli değil; tamamen zihninizi elinize ve kağıda bağlamakla ilgilidir. bu, şimdiki zamana odaklanmanıza ve odaklanmanıza yardımcı olan yeni düşüncelerin ve perspektiflerin gelişmesini sağlar. bu yüzden silgilere izin verilmez, çünkü o zaman kendinizi silmiş olursunuz.

    neyin sonuç vereceğini bilmemek kasıtlıdır ki bu hem özgürlüktür hem de zordur. diğer hobilerde olduğu gibi önceden belirlenmiş bir çözümün olmaması, ilk önce can sıkıcı olabilir, çünkü mükemmel çözümler bulmak için yetiştirilmedik mi?

    ihtiyacınız olan şeylerin bir listesi:

    zentangle döşemesi veya çerçevesi her iki tarafta 8,89 cm'dir. desenleri olmayan her türlü dokulu kağıt kullanabilirsiniz. tercihen yukarıda belirtilen boyutlarda beyaz olmalıdır.

    bir çizgi çizerek başlamalı ve oluşturduğunuz deseni tekrarlayarak devam etmelisiniz.

    tek bir seansın 15 dakikada tamamlanabilmesi için veya istediğiniz kadar uzun da çalışabilecek kadar esnek şekilde tasarlanmıştır. dolayısıyla, üzerinde fazla zaman harcamayanlar için başarı ve memnuniyet duygusu hızlı bir şekilde gelebilir.

    zentangle desenleri oluşturmanın arkasındaki ritüel; kişisel, samimi ve eşsiz bir ortam yaratmak içindir. duygularınızı zentangle karoların dokusu ile birleştirmek, kendinizi mükemmel bir şekilde rahatlamanızı ve kendinizle iletişimde olmanızı sağlayabilir.

    zentangle yönteminin özellikleri:

    sanatın ve yaratıcılığın kendimizle bağlantı kurmamıza yardımcı olması şaşırtıcı değil, çünkü bizi her zamanki iş ve aktivite rutinimizden kurtarıyor.

    zentangle, genellikle farkındalığımızı artıran yeni algılara kapı açan iç ve sözel olmayan bir dil ve orantı dili oluşturmamıza yardımcı olan bir uğraştır. tıpkı mandalalar gibi, bu yöntem de bir tür “modern meditasyon” dur.

    ayrıca, sonucun önceden tasarlanmamış olması, hayatı siyah ve beyaz yerine renkli bir şekilde görmenize yardımcı olur.

    zentangle'nın faydaları:

    zentangle diğer çalışmalardan farklıdır. çünkü kendi desenlerinizin oluşturulmasını teşvik eder ve böylece güzel görüntüler de oluşturabileceğinizi görürsünüz.

    bir zentangle çizimi yaparak sizi mekansal ve zamansal farkındalıktan çıkarmanın üstünde:

    -rahatlatıcıdır.
    -yatmadan önce yapılırsa uykuda rahat olmanızı sağlar.
    -yeteneklerinize değer vermenizi teşvik eder.
    -sizi destekleyici ve eğlenceli bir toplulukla birleştirir.
    -yaratıcı yeteneklerinizi güçlendirir ve geliştirir.
    -fobilerden ve bağımlılıklardan kaçınmanıza yardımcı olur.
    -kişiye çatışma çözme becerisi kazandırır.
    -beyniniz egzersiz yapar.

  • bu sabah minibüste en arkada oturan iki arkadaştan duyduğum diyalogtur.

    -yağmur yağıyor
    +yağsın banane amk.

    2 dakika sonra..

    -işe geç kaldık
    +kalalım sanki çok önemli insanlarız amk.

  • bugün konya sosyal bilimler lisesi'nin giriş kapısında gördüğüm "tarihin yitik nesli devler" ismiyle açılmış seminere ait aşırı bilimsel bir sergi.

    izninizle sergiye ait görselleri paylaşayım:

    resim1
    resim2
    resim3
    resim4

    öğretmenin açıklaması

    evren dediğimiz yer o kadar büyük ki yaklaşık 9.460.800.000.000 çarpı 93.000.000.000 kilometrelik evrende (hala büyüyor durduramıyoruz.) en fazla iki metrelik boyumuz var ve bilmediğimiz şeylerin yanında bildiklerimiz hiçbir şey. devler yoktur diye kesin bir yargıda bulunmak bağnazlık olacaktır.

    ama, şöyle bir durum var. sergide kullanılan resimlerin gerçekdışı olduğu bariz. belki bir öğretmen öğrencisinin ufkunu açmak için "dünya'da devler de var olmuş olabilir mi?" diye bir seminer yapabilir ve ben desteklerim bu semineri. ama 2010 senesi facebook paylaşımlarına ait resimleri kullanarak bu resimlerin doğruluğunu bile araştırmadan (ki resimlerin oynanmış olduğu, kaç defa yazıldı söylendi.) okulun girişinde böyle bir sergi açarsan, işte o zaman olmaz o iş.

    gelen hakaret dolu mesajlar üzerine edit: bu sorunu bir yerlerde dile getirmem ve o serginin oradan kaldırılması gerekiyordu. ve bununla birlikte, liseme yazılan yorumları kabul etmiyorum, ortada bir sorun varsa bu daha merkezidir, konya sosyal bilimler lisesi ile ilgili değil.

    saygılarımla.