hesabın var mı? giriş yap

  • 2011'in mayis'i.. tib'den eksi sozluk'u kapatma emri cikiyor. ortalik biraz karisik. her kafadan bir ses.

    olay butonu hep yesil.

    4 mayis 2011 - #23338165
    5 mayis 2011 - #23363517
    7 mayis 2011 - #23395635
    8 mayis 2011 - #23407952

    bu entry'deki birkac cumleye dikkat:

    ''...daha kalabalık bir internet kullanıcı grubuyla katılmak. bu yüzden hepinizin (evet sen dahil) orada olması lazım...''

    ssg'nin burada bahsettigi kisiler sen, ben, antik'i bugunu kullanmayanlar falan. (evet sen dahil)

    9 mayis 2011 - #23416679
    11 mayis 2011 - #23447436 (bizden oneri bekleniyor. hani su an hicbir talebi ve onerisi siklenmeyen bizlerden)
    12 mayis 2011 - #23465436
    12 mayis 2011 - #23468031
    12 mayis 2011 - #23468497
    13 mayis 2011 - #23485966

    sonrasinda dusunen hayvanin onde gideni de bir seyler yazip kafamizi utulemis. ben ozellikle ssg'nin olaganustu cabasini gostermek istedim.

    ***

    konu, eksi sozluk'un kapanmasi olunca, sozluk yazarlari can ciger kuzu sarmasi. onerileri dikkate alinan onemli kisiler ve olay butonu surekli yaniyor. aciklama ustune aciklama yapilabiliyor.

    konu, o pek kiymetli yazarlarin basit talepleri olunca, olay butonu hic yanmiyor. taleplerin karsilanmasini geciyorum... karsilanmasa da olur. ancak, o gun o yuruyus'te ssg'yi yalniz birakmayan yazarlara, ssg bugun tek cumlelik bir aciklama yapmaktan dahi kaciniyor.

    bakalim... devran donuyor nasil olsa...

    sunu ek yapalim: ssg ile ilgili yazilan her entry'den sonra devreye giren ''adam sozlugun sahibi'' refleksine eyvallah. evet, ssg sozlugun sahibi, dusuneni, tasarlayicisi ve sairesi. ancak biz de(yazarlar) kendi sozumuzun sahibiyiz. biz de iki lakirdi edelim arada musadenizle.

  • birisi bir şey ikram ettiğinde otomatikman yok ben istemiyorum demektir. halbuki başkalarının elindekileri görünce bakakalan çocuklardandır o insan.

    sonradan kazanıyor insan, parası da oluyor, imkanı da. ama bir iz mutlaka kalıyor.

  • "ben bir şey yaptım, hatasını çekiyorum. bedelini de ödeyeceğim. ne kadar özür dilesem de affı yok. anlık bir şeydi, olabilir. her erkeğin başına gelebilir. hiç tanımazsın birini, yarım saat sonra teknende olur, bir şey yaparsın onunla, sonra da iner gidersin, o arada bu olur. ancak yorumlar çok can acıtıcı. midemin ağrısından duramıyorum, kesin kanser oldum. öyle üzülüyorum ki" demiş.

    de abi sen bu gevşeklikle grip bile olmazsın.

  • böyle geri zekalı insanların yaptığı yorum neden bana kadar ulaşabiliyor. ben de bunu anlamıyorum.

  • onu bunu bilmem de herif amber heard'a ta 2016 yılında gözlerimi asla görmeyeceksin yüzüne bir daha bakmayacağım demiş ve haftalar süren duruşmada da bir kez olsun kafasını kaldırıp göz ucuyla bile olsa bakmadı la amber karısına. ben günde 10 kere sigarayı bırakıyorum, 20 kere filan diyete başlıyorum.

    o kadar alkol uyuşturucu vb kullanıyorsın ama çelik gibi iraden varmış.

    respect sparrow reyiz.

  • bir suru ilginc, tuhaf seyle dolu kosk.

    yazilanlara ek olarak diger bilgi ve rivayetler soyledir: kara-deniz her yeri gozetleyebildiginiz (ama hicbir yerden gozukmeyen) bu koske silah ve uyusturucu getiren gemiler koskun yerini bilmedigi icin o bolgeye yaklasinca isiklarla sinyal verirmis. sinyali alan pavilides adamlarini gonderir alisverisi yaptirirmis.

    bahcesinde insa edilmis tas bir yapi vardir, burada pavilides'in ibadet ettigi soylenmektedir. pavilides kisa boylu oldugu icin bu tas yapi oldukca kucuktur, bircok kimse icine girmek icin egilmek zorunda kalir.

    bahcede bulunan kucucuk amfi tiyatro seklinde dizayn edilmis bir alanin ortasinda, sesinizin yanki yapmasini saglayan bir tas oldugu dogrudur. ama tasin uzerinde koske dogru belli bir acida durmaniz ve alanin etrafinin cok dolu olmamasi gerekmektedir, aksi takdirde yanki olamayabilmektedir. gercekten de bir avukatin hitabet calisabilecegi mukemmel bir duzenektir. sesinizin geri gelmesiyle kendinizi korku filmlerindeki gibi hissedebilirsiniz.

    calisma odasinda binlerce kitap vardir ve cogu birbirinden farkli konudadir. calisma odasindaki sandalyenin ozelligi, oturmaya basladiktan sonra sertlesmesi ve yaklasik bir saat gectikten sonra oturulan yerin duvar sertligini almasidir. bu haliyle pavilides'in uyuyakalmasini onledigi soylenir. yine ayni odadaki perdenin ozelligi ise ses gecirmez kapi niteliginde olmasidir. gercekten de perdeyi biraz araladiginizda bile birden bire disaridan gelen sesler saskinliga neden oluyor.

    evdeki deprem odasi olarak bilinen cocuk odasi binaya sonradan ilave edilmistir. iki oda arasindaki gecis kismina dikkatle bakilirsa sonradan eklendigi acikca bellidir. pavilides cocuklari cok severmis ve ozlem duyarmis, o nedenle cocuk misafirleri icin sonradan ayri bir oda yaptirmis.

    evdeki denge heykeli ise ufak bir depremde bile dusmekle kalmaz, koskun her yerinde esit derecede duyulan bir ses cikarirmis. heykelin altindaki ortu kaldirildiginda heykelin bir kez dustugu ve dustugu yeri deldigi gorulebilir.

    pavilides'in evdeki tek resmi ayni zamanda dunyadaki tek resmidir. bu resimde kafasinda fotr sapka, agzinda yanan sigara ve yuzundeki alayci gulumsemeyle yakisikli bickin delikanli portresi cizmektedir.

    pavilides'in koskunde iki yatak odasi vardir. bir odada, onunde ibadet ettigi, arka tarafi her acidan gosteren kucuk (avuc ici kadar) aynali bir sus vardir. degisik acili bu aynalarin amaci pavilides ibadet ederken arkadan gelecek herhangi bir tehlikeyi aninda gormesini saglamaktir. diger yatak odasinda ise iki yatak birlestirilmistir (iki kisilik buyuk bir yatak yerine). bunun nedeni gerektiginde yataklarin kolayca birbirinden ayrilmasi ve arkadaki gecide hemen girilebilmesidir. rivayete gore pavilides kactigi zaman bu tunelden gecmis, onceden yaptigi plana gore tunelin ortasinda bulunan bombayi patlatarak ne tarafa gittiginin ve tunelin nereye ciktiginin anlasilmasini imkansiz kilmistir. yine rivayete gore italya'daki bir mafya toplantisi sirasinda arkadaslari tarafindan oldurulmustur.