sözlükçülerin en iyi 10 dizi listesi
-
1. yedi numara
2. bir demet tiyatro
3. tatlı hayat
4. the big bang theory
5. married with children
6. avrupa yakası
7. kaygısızlar
8. bizimkiler
9. lost
10. geniş aile -
1. (bkz: house)
2. (bkz: lost)
3. (bkz: breaking bad) ve (bkz: supernatural) *
4. (bkz: californication)
5. (bkz: seinfeld)
6. (bkz: bir demet tiyatro)
7. (bkz: çemberimde gül oya) ve (bkz: ezel) *
8. (bkz: dexter)
9. (bkz: the mentalist)
10. (bkz: avatar the last airbender) ve (bkz: naruto) * -
the wire
sopranos
oz
rome
breaking bad
the it crowd
coupling
six feet under
sex and the city
house
akasya durağı* -
death note
how i met your mother
house
scrubs
my name is earl
the o.c. (season 1 ve 2)
avrupa yakası
the simpsons
geniş aile
tatlı hayat -
-californication
-entourage
-spartacus blood and sand
-prison break( ilk 2 sezon)
-kurtlar vadisi(orjinali)
-modern family
-the vampire diaries
-true blood(sookie'ye rağmen)
-30 rock
-gossip girl -
yayınlanmaya devam edenler ;
1-dexter
2-house md
3-bones
4-supernatural
5- white collar
6-the mentalist
7-covert affairs
8-how i met your mother
9-eureka
10-human target
artık yayınlanmayanlar ;
1-vengeance unlimited
2-harsh realm
3- oz
4-wiseguy
5- stargate sg1
6- moonlighting
7- visitors
8- lost
9-the lost room
10-northern exposure -
scrubs(değişilmezdir)
south park
friends
kaygısızlar
gerçek kesit(en iyi yerli komedi dizisidir gözümde-dizi dizi)
prison break
şaşıfelek çıkmazı
sıdıka
ikinci bahar
ruhsar (valla çok eğlenirdim,yeri ayrıdır) -
gülşen abi
spencer emrinizde
visitors
hanımın çiftliği
süper baba
şaşıfelek çıkmazı
karanlıkta koşanlar
oz
lost
leverage
ezel -
dexter
scrubs
friends
lost
seinfeld
oz
carnivale
how i met your mother (ilk iki sezon özellikle)
prison break (bu da ilk iki sezon. ne yapıyosunuz lan dizilere iki sezon sonunda)
coupling
yerli yazalım:
süper baba
yedi numara
kaygısızlar
ikinci bahar
ezel
kurtlar vadisi (ilk seri sadece, pusu falan sinir bozan şeyler bunlar)
sıcak saatler
tatlı hayat
lise defteri(gençliği yaşamak lazım)
bizimkiler(ne zaman denk gelsem izleyip banyo yapasım gelir) -
ilk 5'te herhangi bir sıralama yapmak istemediğim listemdir. ilk 5'i 1 olarak düşünebilirsiniz.
1. the sopranos
2. six feet under
3. breaking bad
4. scrubs
5. stargate sg-1
6. dexter
7. family guy
8. south park
9. fringe
10. farscape
zamanın ötesi editi: ühü ühü, çok sevdiğiniz amına koduğum lost'u koymadım diye mi kötülediniz lan sizi lost'çu, uludağ gazozcu, nutellacı, banu güvenciler...
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap