14 entry daha
  • "karaköy genelevinde çalışan 50 kadına sosyodemografik anket formu verilmiştir. sonuç: sonuç olarak, içinde yaşanılan ailenin parçalanmış olduğu, çok erken yaşta annenin ölüm nedeniyle kaybının olduğu, erken evliliklerin fazla olduğu bulunmuştur." şuraya

    bugün balıkpazarı'nda bir rum, vitrininden yirmi kilogramlık yayın balığını turistlere sergilerken bu transferle sirkülasyondaki para miktarının artıracağını, gsmh'nın kendisi gibi onlarcasının sayesinde yükselme eğilimine gireceğini, mikrodan makroya tüm bir ülke halkının kalkınacağını bir öngörü paresi olarak zihnine kazımışken; dünyayı ele geçirdiğinin farkında olan insanoğlu diyorum, o tüm canlıların en gaddarı, kıt kaynakları kullanıyor, emiyor bidi bidi söylevlerinin geçici dışavurumculuk hazzı ile kalabalığa karışmak bir iş olmuyor. dünya güzel bir yerdi, biz hepimiz çok iyi insanlar olduğumuz için dünya kötü bir yer oldu. sine delectu: köstenceli birinci justinianos'un "zevk almama" yasası düşünülse kadına vurulan 'fahişe' damgası tarih olurdu.. olmadı.

    seni taş kafalı magic juan, 2,5 milyon blokluk büyük piramidin yapımındaki her taşa karşılık bir güzel kız 'hediye' eden mısır kralı keops'tan büyük goygoycu mu var? tayland/burma'da 1 milyon kadın seks kölesiyken, yabancılaşma duyarlılığı için haneke'nin 71 fragmente einer chronologie des zufalls'ına yahut sanat kaygılı sokurov'cu jouissance'a ne hacet? düşününce kadına tanınması gereken en sınırsız hakkın, erkeği üzme hakkı olduğuna geliyorsun. seks pozisyonları bile onunla anlamlı. kamasutra algısı bir 'kadın domaltma rehberi' eksenindeyken halen kadına el kaldırmak? ben kadın, ya da feminist değilim. sadece dünyayı cep telefonunun, i-pad'in telekomünikatif dergâhından selamlayan her tür çağdaş gavata kılım, tiltim. kadın bedeninini satmaz, olsa olsa kiralar diyen küçük iskender'e katılır, demokrasi şehidi rolünü çok iyi oynarım. mayınlara yalnayak basarak büyüyen çocuklar ülkesinde, 'theme:serial killer' çizgiromanlarından artmış dözito ibabe güdülenme kuramlarından, tanrının ayakizinin olmadığı arasokaklara kadar. asri kayınpeder zurnik'ten, çanakkaleli melahat'a ya da.

    otobüste, şoförün yanına yaklaşıp sözü açıyor, ortamı ısıtıyorum;

    - ".. aslında foucault aids sebebiyle ölmedi, o kendisine siyahî hayat kadınlarıyla ceza veriyordu.."
    - "şimdiki çocuklar sevgililerinden tepük yeyince şapşallıyorlar, bak bizim çocuğa, abonman bileti kesmekten kafaya glikoz gitmiyor artık, bir kıza ihtiyacı var, bir aydınlanmaya. o da yok!"
    - "bu muhafazakâr-avam kültürü uzamlara teleportasyonu mümkünsüz kılan kemikleşmiş toplumsal duyarlılıkların karakutusu; porno site etiketleri kadını değil, insanı küçültüyor.. sence?"
    - "abi açıkçası evliyim. benim karı anlamaz avamdır kültürdür, erik gibi sikerim adamı. kütürdetirim yani.. ne saçmalıyon anlamadım. seks iyidir."
    - "ama biz.. anlaşabiliriz sanmıştım."
    - "seni sağda tüküreyim yoksa iveği kemiğini sikecem.."

    mağarama dönüyorum. fiktif bir diyalogda bile derdini anlatamayan taraf olmaklığın bunaltıcılığı, uzayan süreç bumerangı, terli atletlerden ve deodorant sıkılmış ayrılıklardan artakalan kesif insan kokusu ile yuvarlak ilkellik-çağdaşlık konulu bileşik yargı çözümlemelerinden ve izlanda'da patlayan yanardağdan uzakta... buraya, ıslahı olanaksız dogmalarla aramda kalan konserve tutarsızlığa, erkek olmak şöyle dursun, insan olma ağrısı'nda ağrı kesicisiz adımlama telâşesine zamklanmış: her şey 13 angels standing guard 'round the side of your bed dinlerken oluyor. bedenin ihtişamının yerini alan yanlışlık hissi. partnerli mastürbasyonda climax. izlemek özünde erkektir buyuran hasan bülent kahraman çizgisinde yalpalayan dışarı'yla arama koyduğum lekeli optikle flörtleşerek; ey seni güzel otobüs camı.
1 entry daha
hesabın var mı? giriş yap